Wieliczki dn. 01.04.2015 r.
G.III.271.2.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawa mieszanki żwirowo - piaskowej na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem oraz równanie dróg gminnych w 2015 r.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm.) Urząd Gminy w Wieliczkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Wieliczki
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Telefon: 87 621 90 60
Faks: 87 521 42 77
adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl
Godziny urzędowania: 8.00 - 14.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Określenie przedmiotu zamówienia
Remont dróg gminnych w 2015 r., w tym:
1. Dostawa mieszanki żwirowo – piaskowej dobrze zagęszczającej się, na drogi gminne na terenie gminy Wieliczki wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem jej w ilości około 7 000 ton
2. Równanie dróg gminnych - około 400 godzin
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 Roboty drogowe
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Zgodnie z pkt III ppkt 1. lub pkt III ppkt 2.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od momentu podpisania umowy do 31.12.2015 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Żwir na drogi gminne winien być dostarczony ze żwirowni posiadającej odpowiednią koncesję, zezwolenia
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w zakresie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę:
3.1. minimum trzy samochody samowyładowawcze o nośności minimum 12
ton każdy
3.2. równiarka do profilowania dróg o mocy minimum 120 KM
3.3. mieszanka żwirowo - piaskowa dobrze zagęszczająca się na drogach, dostarczona
i użyta do remontu nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych winna zagęścić
się na drogach maksymalnie w ciągu 7 dni
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 90
Szybkość reakcji na zlecenie (w godzinach) – 10%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 10.04.2015 r. do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr13
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 10.04.2015 r. o godz. 9.10
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 1(sala konferencyjna)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 74530 - 2015 Data zamieszczenia 02.04.2015
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach