Wieliczki, dn. 10.03.2015 r.
G.III.271.1.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa gminnej rozdzielczej sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Wieliczki
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina Wieliczki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Wieliczki
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Telefon: 87 621 90 60
Faks: 87 521 42 77
adres strony internetowej: wieliczki.bipgmina.pl
adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
wieliczki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5.
Na wniosek Dostawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej z przyłączami zgodnie z załączonym projektem budowlanym i przedmiarem robót.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Nazwa i kod zgodnie z CPV:
- 45.00.00.00 - 7 roboty budowlane
- 45.10.00.00 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę
- 45.20.00.00 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
- 45.23.00.00 – 8 Roboty budowlane w zakresie rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad , dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu
- 45.23.10.00 – 5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
- 45.23.30.00 – 9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
- 45.23.32.00 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
- 45.11.00.00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do 15.05.2015 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca posiada:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 2 zamówienia na budowę, sieci wodociągowej z rur PVC, PE, długości nie mniejszej niż 1000 m - każda i wartości brutto 500.000,00 zł - łącznie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych na podstawie odrębnych przepisów prawa w specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wod- kan. bez ograniczeń" lub "w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia musi wykazać iż w trakcie realizacji dysponował będzie następującymi narzędziami i urządzeniami:
- koparka na podwoziu gąsiennicowym lub kołowym – 2 szt.
- zagęszczarka wibracyjna – 2 szt.
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia przez wykonawcę sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości, co najmniej 600.000,00 PLN, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej 600.000,00 PLN,
Uwaga
Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - pisemne zobowiązanie zaleca się sporządzić według wzoru załącznika nr 6 do siwz.
Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia należy złożyć w oryginale.
Pozostałe warunki opisano w SIWZ
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 13.000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych)
Numer konta bankowego:
BS OLECKO O/WIELICZKI 11 9339 0006 0020 0200 0260 0010
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA – 90%
OKRES GWARANCJI - 10%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 25.03.2015 r. do godz. 09.00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 13
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 25.03.2015 r., o godz. 09.10
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 1
XII. Termin związania ofertą
Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: ...........-2015 Data zamieszczenia: 10.03.2015 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach