Wieliczki, dn. 02.06.2015 r.
G.III.271.3.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliczki
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z p. zm.) Gmina Wieliczki zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Wieliczki
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Telefon: 87 621 90 60
Faks: 87 521 42 77
adres strony internetowej: wieliczki.bipgmina.pl
adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Rodzaj zamówienia : usługi
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
wieliczki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5.
Na wniosek Dostawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Wymagane warunki Zamawiającego:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliczki
a) demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest – 54,366 Mg;
w ramach robót wykonane zostaną: demontaż, pakowanie, załadunek, transport wyrobów zawierających azbest z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) - karta przekazania odpadu;
b) transport i utylizację wyrobów zawierających azbest – 4,250 Mg.
w ramach robót wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport wyrobów zawierających azbest z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2014 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) - karta przekazania odpadu;
Uwaga! Wyżej określona ilość wyrobów zawierających azbest jest wyłącznie szacunkowa i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Rzeczywisty zakres zamówienia zostanie ustalony na podstawie potwierdzeń faktycznej ilości odebranych wyrobów zawierających azbest przez właścicieli nieruchomości oraz na podstawie kart przekazania wyrobów zawierających azbest na składowisko. W związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego robót.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
90.65.00.00.8 - usługi usuwania azbestu
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do 11 września 2015 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca posiada:
a) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
b) pozwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane przez właściwy do tego organ w formie decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi;
c) aktualne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów/oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)w odniesieniu do potencjału technicznego zamawiający nie konkretyzuje tego warunku;
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
b)w odniesieniu do osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający nie konkretyzuje tego warunku;
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Uwaga
Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - pisemne zobowiązanie zaleca się sporządzić według wzoru załącznika nr 6 do siwz.
Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia należy złożyć w oryginale.
Pozostałe warunki opisano w SIWZ
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA – 90%
TERMIN WYKONANIA (w dniach, od momentu podpisania)
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 10.06.2015 r. do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 13
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 10.06.2015 r., o godz. 9.10
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 1
XII. Termin związania ofertą
Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 131612-2015 Data zamieszczenia: 02.06.2015 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach