Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Przebudowa części drogi gminnej nr 142004N w Wieliczkach

Wieliczki,dn. 12. 06. 2013 r.

G.I.7021-4.1.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:   Przebudowa części drogi gminnej nr 142004N w Wieliczkach

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina  Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 Zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym (ślepym), w tym między innymi:

1.    Roboty przygotowawcze : odtworzenie trasy, usunięcie warstwy humusu

2.    Roboty ziemne: wykopy w gruncie, nasypy z gruntu

3.    Podbudowa: warstwa odsączająca, podbudowa

4.   Nawierzchnia z  kostki brukowej, betonowej

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45233140-2  Roboty drogowe

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

      31  sierpień  2013 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

-  Wykonawca ustanawia kierownika budowy,  osoba winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności  drogowej, będąca/e członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć następujące dokumenty:

Wykaz  robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

3)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadanych narzędzi i urządzeń  jakimi dysponuje  oraz wykazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

Ponadto osoba/y winna/e  posiadać uprawnienia budowlane w specjalności  drogowej,  będąca/e członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – należy dostarczyć kserokopie uprawnień  i Zaświadczeń Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzonych „za zgodność z oryginałem”

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej,

          Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert   że  Oferent posiada środki finansowe na wykonanie całego  zadania w określonym przez  SIWZ  czasie.

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

Pozostałe warunki opisano w SIWZ  pkt  V

VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 CENA 100   

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:  28. 06. 2013 r. do godz. 9.00

 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  13 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia:  28. 06.  2013 r., o godz.  9.30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  1

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza   ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  227366-2013Data zamieszczenia: 13.06.2013 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 czerwca 2013 11:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1285
13 czerwca 2013 11:57 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [droga_nad_jeziorem_ofertowy.pdf] do dokumentu.
13 czerwca 2013 11:56 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [przetarg_nieograniczony_siwz.doc] do dokumentu.
13 czerwca 2013 11:54 (Marek Kowalewski) - Dodanie dokumentu.