Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieliczkach

Wieliczki, dn. 24.06.2013 r.

G.III.271.2.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieliczkach

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina  Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: wieliczki.bipgmina.pl

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

Rodzaj zamówienia :  dostawy

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

wieliczki.bipgmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5.

Na wniosek Dostawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieliczkach

Wymagane warunki Zamawiającego:

 ·  szczegółowy opis samochodu znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ,

  • samochód powinien odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ,
  • samochód powinien być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami,
  • rok produkcji 2013 r.
  • pojazd powinien posiadać aktualne (ważne) świadectwa dopuszczenia do użytkowania wydane w jednostkach ochrony przeciwpożarowej na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku, w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r., Nr 143, poz. 1002 ze zm.) dostarczone do Zamawiającego najpóźniej w dniu odbiory przedmiotu zamówienia,
  • pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych:
  • wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262 ze zm.)
  • wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.)
    • pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1, PN-EN 1846-2, PN-EN 1846-3,
    • pojazd musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia,
    • powinien posiadać komplet dokumentacji techniczno – eksploatacyjnej.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

 CPV: 34.14.42.10 – 3 – wozy strażackie.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Do 30 września 2013 roku

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

 

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedstawienie wykazu wykonanych,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw
w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazania się realizacją dostawy średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego za kwotę minimum 500 000,00 zł dla jednostek ochrony przeciwpożarowej na terenie UE z podaniem wartości, okresu realizacji, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace wyszczególnione  w wykazie zostały wykonane należycie.

 

3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

 

4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.

 

Pozostałe warunki opisano w SIWZ 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

Numer konta bankowego:

BS OLECKO O/WIELICZKI 11 9339 0006 0020 0200 0260 0010

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 CENA – 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:  05.07.2013 r. do godz. 9.00

 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr 13 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia:  05.07.2013 r., o godz.  9.30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr 1

                        

XII. Termin związania ofertą

Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza   ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 241744 - 2013 Data zamieszczenia: 24 czerwca 2013 r.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 czerwca 2013 13:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1175
24 czerwca 2013 14:06 (Marek Kowalewski) - Zmiana kolejności załączników.
24 czerwca 2013 14:06 (Marek Kowalewski) - Zmiana kolejności załączników.
24 czerwca 2013 14:06 (Marek Kowalewski) - Zmiana kolejności załączników.