Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliczki

Wieliczki, dn. 24.05.2013 r.

G.III.271.1.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliczki

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina  Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: wieliczki.bipgmina.pl

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

Rodzaj zamówienia :  roboty budowlane

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

wieliczki.bipgmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5.

Na wniosek Dostawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Wymagane warunki Zamawiającego:

 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliczki

a) demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest – 321,810 Mg;

w ramach robót wykonane zostaną: demontaż, pakowanie, załadunek, transport wyrobów zawierających azbest z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania,   rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249 poz. 1673) - karta przekazania odpadu;

 

b) transport i utylizację wyrobów zawierających azbest – 10,812 Mg.

w ramach robót wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport wyrobów zawierających azbest z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2010 r. Nr 249 poz. 1673) - karta przekazania odpadu.

 

Uwaga!  Wyżej określona ilość wyrobów zawierających azbest jest wyłącznie szacunkowa i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Rzeczywisty zakres zamówienia zostanie ustalony na podstawie potwierdzeń faktycznej ilości odebranych wyrobów zawierających azbest przez właścicieli nieruchomości oraz na podstawie kart przekazania wyrobów zawierających azbest na składowisko. W związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego robót.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45.26.26.60.5 - roboty budowlane -usuwanie azbestu

90.65.00.00.8 - usługi usuwania azbestu


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Do 30 września 2013 roku

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca posiada:

a)      zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;

b)      pozwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane przez właściwy do tego organ w formie decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi;

c)      aktualne dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów/oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia;

 2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.

Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.

 

3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a)w odniesieniu do potencjału technicznego zamawiający nie konkretyzuje tego warunku;

Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.

b)w odniesieniu do osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający nie konkretyzuje tego warunku;

Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.

 

4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.

Potwierdzeniem spełniania warunku będzie oświadczenie z art. 22 ust. 1  Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty stosując formułę spełnia/nie spełnia.

 

Uwaga

Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - pisemne zobowiązanie zaleca się sporządzić według wzoru załącznika nr 6 do siwz.

Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia należy złożyć w oryginale.

 

Pozostałe warunki opisano w SIWZ 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

Numer konta bankowego:

BS OLECKO O/WIELICZKI 11 9339 0006 0020 0200 0260 0010

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 CENA – 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:  11.06.2013 r. do godz. 9.00

 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr 13 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia:  11.06.2013 r., o godz.  9.30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr 1

                        

XII. Termin związania ofertą

Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza   ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  204724 Data zamieszczenia: 27 maja 2013 r.

 


Zmiana treści SIWZ


Wieliczki, dnia 04.06.2013 r.

dot. postępowania o numerze G.III.271.1.2013  pn: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliczki

Zamawiający:
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina  Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: wieliczki.bipgmina.pl

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

Do wiadomości uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
podstawa prawna – art.38 ust. 4  ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia  poprzez poprawienie błędu w załączniku nr 1 do Specyfikacji– formularz ofertowy

Było:

Pkt. 3.2 za transport i utylizację 1 Mg materiałów zawierających azbest:

łącznie brutto: ………………… x 321,810 Mg= ………………………………..

winno być:

łącznie brutto: ………………… x 10,812 Mg= ………………………………..


 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 maja 2013 13:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1432
04 czerwca 2013 13:59 (Marek Kowalewski) - Zmiana danych dokumentu.
04 czerwca 2013 13:58 (Marek Kowalewski) - Zmiana danych dokumentu.
04 czerwca 2013 13:43 (Marek Kowalewski) - Zmiana kolejności załączników.