Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach rok 2011 - archiwum

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.034.760 zł (słownie: jeden milion trzydzieści cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych).

Wieliczki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.034.760 zł (słownie: jeden milion trzydzieści cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych)
Numer ogłoszenia: 113426 – 2011, data zamieszczenia:13.05.2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczki , ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, woj. Warmińsko-mazurskie, tel. 87 6219069, faks 87 5214277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.034.760 zł (słownie: jeden milion trzydzieści cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.034.760 zł (słownie: jeden milion trzydzieści cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2011 rok. Szczegółowe warunki zamówienia: 1). Okres kredytowania - od daty zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2020 roku. 2). Karencja w spłacie kredytu: w stosunku do odsetek - nie występuje, w stosunku do kapitału - od uruchomienia kredytu do 15 marca 2012 roku. 3). Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy. 4). Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu. 5). Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR dla depozytów jedno-miesięcznych - średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc odsetkowy, powiększona o marżę banku. 6). Płatność odsetek następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym pierwsza płatność odsetek dokonana zostanie ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym wypłacono pierwszą transzę kredytu, kolejne miesięczne (miesiąc kalendarzowy) okresy obrachunkowe liczone są od dnia zakończenia poprzedniego okresu obrachunkowego, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu całkowitej spłaty kredytu. Wyliczenie odsetek Wykonawca doręczy Zamawiającemu minimum na 7 dni przed terminem płatności. Dla celów obliczeniowych należy przyjąć wykorzystanie w całości kredytu na dzień 31.12.2011 r. 7). Spłata kapitału – po upływie okresu karencji w ratach i okresach spłaty określonych poniżej: rok 2011 oraz do 15 marca 2012 - karencja,

do dnia 15 marca 2012 roku w kwocie 18.690 zł,

do dnia 15 czerwca 2012 roku w kwocie 18.690 zł,

do dnia 15 września 2012 roku w kwocie 18.690 zł,

do dnia 15 grudnia 2012 roku w kwocie 18.690 zł,

do dnia 15 marca 2013 roku w kwocie 12.500 zł,

do dnia 15 czerwca 2013 roku w kwocie 12.500 zł,

do dnia 15 września 2013 roku w kwocie 12.500 zł,

do dnia 15 grudnia 2013 roku w kwocie 12.500 zł,

do dnia 15 marca 2014 roku w kwocie 20.000 zł,

do dnia 15 czerwca 2014 roku w kwocie 20.000 zł,

do dnia 15 września 2014 roku w kwocie 20.000 zł,

do dnia 15 grudnia 2014 roku w kwocie 20.000 zł,

do dnia 15 marca 2015 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 czerwca 2015 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 września 2015 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 grudnia 2015 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 marca 2016 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 czerwca 2016 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 września 2016 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 grudnia 2016 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 marca 2017 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 czerwca 2017 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 września 2017 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 grudnia 2017 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 marca 2018 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 czerwca 2018 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 września 2018 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 grudnia 2018 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 marca 2019 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 czerwca 2019 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 września 2019 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 grudnia 2019 roku w kwocie 34.250 zł,

do dnia 15 marca 2020 roku w kwocie 36.250 zł,

do dnia 15 czerwca 2020 roku w kwocie 36.250 zł,

do dnia 15 września 2020 roku w kwocie 36.250 zł,

do dnia 15 grudnia 2020 roku w kwocie 36.250 zł,

8). Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 9). W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu brak dodatkowych opłat i prowizji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia przez Wykonawców wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). 2) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej określone ustawą Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 6654 z późn. zm.). Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
  •  
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  •  
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wieliczkach, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Wieliczkach, pok. Nr 13, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  

 

 

 

Wieliczki, 18 maja 2011

 

 

                                                                                                                             Wykonawcy

                                                                                                                             Zainteresowani udziałem

                                                                                                                             W nw. postępowaniu

Fn.I.271.1.2011

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 i odpowiedzi na pytania

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.034.760 zł  

 

 

                W odpowiedzi na pismo Nr OL.1530/11/AK, informuję odnośnie dokumentów:

1)      Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z JST (z uwzględnieniem nazwy, numeru REGON i NIP):

Jednostki organizacyjne gminy Wieliczki to:

Szkoła Podstawowa w Wieliczkach NIP 847-14-50-474, REGON 0006550206;

Szkoła Podstawowa w Cimochach NIP 847-145-04-80 REGON 001145344;

Gimnazjum Publiczne w Wieliczkach NIP 847-14-50-505 REGON 510890051;

Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach NIP 847-13-98-785 REGON 790676180;

Przedszkole Samorządowe  w Wieliczkach  NIP 847-16-03-216 REGON 280563890;

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczkach NIP 847-14-64-157 REGON 511444299;

Instytucje samorządowe kultury:

Gminny Ośrodek Kultury w Wieliczkach NIP  847-105-46-14 REGON 790216969;

Gminna Biblioteka Publiczna w Wieliczkach NIP   847-150-23043 REGON 511386930;

Oraz Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Wieliczkach NIP 847-13-89-237 REGON 790670390;

 

2)      Ostatnia, aktualna uchwała w sprawie zmiany budżetu Gminy na 2011 r. wraz z załącznikami oraz prognozą łącznej kwoty długu. 

Ostatnia uchwała Nr VII/32/11 Rady Gminy Wieliczki z dnia 17 marca 2011 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2011 r. znajduje się na stronie www.bazagmin.pl/bip_wieliczki  (pobierz – BIP - zakładka prawo lokalne – uchwały Rady).

 

3)      Ostatnia, aktualna uchwała zmieniająca Wieloletnią Prognozę Finansową wraz z załącznikami.

Ostatnia, aktualna uchwała znajduje się (pobierz – BIP – zakładka prawo lokalne – Wieloletnia Prognoza Finansowa), Nr VII/31/11 Rady Gminy Wieliczki z dnia 17 marca 2011 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wieliczki na lata 2011-2020.

 

W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informuję:

  1. 1.       Czy Skarbnik dokona kontrasygnaty na wekslu?

Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia na wekslu In blanco – stanowiącym zabezpieczenie przedmiotowego kredytu kontrasygnaty Skarbnika. Jednocześnie informujemy, iż zamieszczenie na wekslu podpisu Skarbnika nie będzie traktowane jako udzielenie poręczenia wekslowego tylko jako podpis warunkujący ważność zobowiązania wystawcy weksla – jednostki samorządu terytorialnego.

 

  1. 2.       Czy Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji jako oddzielny dokument oraz czy Zamawiający wyrazi zgodę na poddanie się egzekucji do wysokości dwukrotności kwoty kredytu?

Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji jako oddzielny dokument i wyraża zgodę na poddanie się egzekucji do wysokości dwukrotności kwoty kredytu.

 

  1. Czy Zamawiający posiada faktycznie zapewnione źródła finansowania zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji w roku bieżącym w postaci podpisanych umów o dotacje, lub w inny sposób? Jeżeli tak to jakie? (prosimy o wyszczególnienie nazwy zadania, źródła finansowania – w przypadku środków  z UE lub finansowania z budżetu państwa prosimy o informacje: data zawarcia umowy lub datę przyznania dofinansowania i kwota dofinansowania).

Zadania inwestycyjne i majątkowe planowane do realizacji w 2011 r. zawierają załączniki Nr 6 do uchwały Nr V/16/11 Rady Gminy Wieliczki z dnia 27 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Wieliczki na 2011 r. i załącznik Nr 3 do uchwały Nr VII/32/11 Rady Gminy Wieliczki z dnia 17 marca 2011 r. w sprawie zmian w budżecie gminy Wieliczki na 2011 r.

Zadania przewidziane do realizacji w 2011 r., na dzień dzisiejszy przewidziane są do realizacji ze środków własnych gminy i kredytów.

 

  1. 4.       Jaka była wysokość dochodów własnych Zamawiającego w latach w I kwartale 2011 r. oraz jaka będzie ich prognozowana wysokość za 2011 oraz w następnych latach kredytowania?

Za I kwartał 2011 r. dochody własne uzyskano w kwocie 635.466,90 zł, tj. 23,5 % do planowanych.

Dalsza część odpowiedzi wynika z załącznika Nr 1 do niniejszych wyjaśnień i odpowiedzi.

 

  1. 5.       Czy zamawiający posiada zobowiązania wynikające z umów o terminie płatności, na okres dłuższy niż 6 miesięcy, przypadające w latach następnych, faktury z terminem płatności dłuższym niż pół roku, wykup (cesja) wierzytelności? Jeżeli tak w jakiej wysokości?

Zamawiający nie posiada zobowiązań z tytułu wymienionych w pytaniu, umów o terminie płatności dłuższym niż 6 miesięcy, faktur, z tytułu wykupu (cesji) wierzytelności.

 

  1. 6.       Czy Zamawiający ma zawarte umowy leasingowe? Jeżeli tak w jakiej wysokości?

Zamawiający nie ma zawartych umów leasingowych.

 

  1. 7.       Czy Zamawiający zawarł umowy zobowiązujące do dokonywania dopłaty do kapitału lub bezzwrotnej dopłaty do działalności bieżącej w spółce kapitałowej, w której ma udziały? Jeżeli tak w jakiej wysokości?

Zamawiający niema zawartych umów powodujących zobowiązania z wymienionych w pytaniu tytułów i nie ma udziału w spółkach kapitałowych.

 

  1. Czy Zamawiający posiada zobowiązania w postaci umów o partnerstwie publiczno-prywatnym, koncesje na roboty budowlane lub usługi do płatności na rzecz partnera prywatnego lub koncesjonariusza, w szczególności w okresie wieloletnim (wieloletnie bezzwrotne dopłaty do działalności bieżącej spółki kapitałowej, na podniesienie jej kapitału zakładowego czy też zobowiązania do płatności na rzecz koncesjonariuszy z umów o koncesję na roboty budowlane lub usługi)? Jeżeli tak w jakiej wysokości?

Zamawiający nie posiada zobowiązań i umów o partnerstwie publiczno-prywatnym.

 

  1. 9.       Czy Zamawiający udzielił gwarancji i poręczeń innym podmiotom? Jeżeli tak w jakiej wysokości?

Zamawiający nie udzielał gwarancji i poręczeń innym podmiotom.

 

  1. Czy Zamawiający przejął z mocy prawa zadłużenia po podmiocie, dla którego była podmiotem założycielskim lub na podstawie umowy z wierzycielem spółki prawa handlowego, czy też stowarzyszenia zależnego na mocy, której Zamawiający wstąpi na miejsce dłużnika, który zostaje z długu zwolniony?

Zamawiający nie przejął zadłużenia po podmiocie, dla którego był podmiotem założycielskim i nie posiada i nie posiadał umowy z wierzycielem spółki prawa handlowego czy stowarzyszeniem.

 

  1. 11.     Czy Zamawiający zawarł umowy polegające na sprzedaży udziałów lub akcji w spólkach kapitałowych z zastrzeżeniem prawa odkupu (tzw. transakcja buy-sell-back-BSB)? Jeżeli tak w jakiej wysokości?

Zamawiający nie ma zawartych umów polegających na sprzedaży udziałów lub akcji w spółkach kapitałowych.

 

  1. 12.   Czy Zamawiający podpisał ugody z wierzycielami w zakresie rozłożenia na raty spłaty wymagalnych zobowiązań (np. ZUS i inne)? Jeżeli tak w jakiej wysokości?

Zamawiający nie posiada zobowiązań wymagalnych. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacie składek stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.

 

  1. 13.     Czy zamawiający ma podpisane umowy factoringu oraz inne umowy, z których wynika obowiązek spełnienia świadczeń, w szczególności pieniężnych? Jeżeli tak w jakiej wysokości?

Zamawiający nie ma podpisanych umów factoringu oraz innych umów, z których wynika obowiązek spełnienia świadczeń, w szczególności pieniężnych.

 

  1. 14.     Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby do wyliczenia ceny oferty oraz w umowie kredytowej rok obrachunkowy liczył 365 dni w w przypadku roku przestępnego 366 dni (kalendarz rzeczywisty)?

Zamawiający akceptuje rok obrachunkowy służący do obliczania odsetek o rzeczywistej liczbie dni tj. 365 dni i 366 dni w roku przestępnym.

 

  1. 15.   Prosimy o wyjaśnienie, z czego wynika spadek planowanych na 2011 r. dochodów bieżących w stosunku do wykonania dochodów bieżących w 2010 r.

Różnica w wysokości dochodów bieżących planowanych na początek roku do planowanych i wykonanych na koniec roku (jak we wszystkich latach poprzednich) np. w 2010 roku wzrosła o 14,8% do pierwotnie planowanych głównie z tytułu dotacji celowych na zadania zlecone i własne. Niektóre dotacje rokrocznie przyznawane są w trakcie roku budżetowego dotyczące głównie jej wysokości uzależnionej od wyliczenia potrzeb w ich zakresie (np. zwrot rolnikom podatku akcyzowego za zwrot oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej). Analogicznie również plan dochodów bieżących na 2011 r. na początek roku będzie wzrastał o dotacje na zadania zlecone i własne przyznawane w trakcie roku.

Część opisowa sprawozdania z wykonania budżetu za 2010 r. (str. 1) zawiera wielkość przyznanych dotacji w roku budżetowym wg tytułów. www.bazagmin.pl/bip_wieliczki  (pobierz – BIP - zakładka prawo lokalne – sprawozdania-2010 r.-Sprawozdanie z wykonania budżetu 2010 r.).

 

  1. 16.   Prosimy o informacje jaki majątek Gminy został przewidziany do sprzedaży w 2011 r.

W 2011 r. planowane są do sprzedaży: 8 działek, w tym 7 rolnych i 1 na cele produkcyjno usługowe  oraz  2 mieszkania najemcom. Na dzień dzisiejszy sprzedano 5 działek rolnych.

 

  1. 17.   Czy z uwagi na bardzo krótki termin od dnia ogłoszenia przetargu do dnia złożenia ofert Zamawiający wyrazi zgodę na przesunięcie terminu z dnia 24.05.2011 r. na dzień 31.05.2011 r.

Otwarcie ofert zgodnie z ogłoszeniem i SIWZ odbędzie się w dniu 24.05.2011 r.

 

  1. 18.   Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisu w harmonogramie spłat dział III pkt 7 z „do dnia” na „w dniu”.

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w harmonogramie spłat dział III pkt 7  SIWZ  z „do dnia” na  „w dniu”

 

  1. 19.   Proszę o podanie dochodów ze sprzedaży majątku za 2009 r.

Dochody ze sprzedaży majątku w 2009 r. wynosiły 110.352,11 zł

 

  1. 20.   Proszę o podanie wysokości dotacji w poszczególnych latach w okresie 2010-2020.

Odpowiedź w załączniku nr 1 do niniejszych wyjaśnień.

 

  1. 21.   Proszę o podanie wysokości podatku od nieruchomości w poszczególnych latach 2009-2020.

Odpowiedź w załączniku Nr 1 do niniejszych wyjaśnień.

 

  1. 22.   Za jaki okres w ofercie powinna być podana cena całego zamówienia tj. koszt kredytu (marża i odsetki), czy od 31.12.2011 r. do końca okresu kredytowania? Czy odsetki za 2011 r.(w okresie ciągnienia kredytu) powinny być również uwzględnione w cenie kredytu. Jeśli tak to proszę o podanie harmonogramu dotyczącego terminów i kwot wykorzystania kredytu?

Do ceny całego zamówienia (dla celów obliczeniowych) należy przyjąć wykorzystanie w całości kredytu na dzień 31.12.2011 r.,

 

  1. 23.   Informację na temat kredytów w innych bankach i zabezpieczeń wg zestawienia w załączeniu.

Informacja na temat kredytów w innych bankach stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, zabezpieczeniem wszystkich kredytów są weksle In blanco.

 

  1. 24.   Proszę o podpisanie przez upoważnione osoby zał. nr 6 „Sytuacja finansowa Gminy Wieliczki w latach spłaty długu”

W załączniku do niniejszych wyjaśnień dodaje się podpisany załącznik nr 6 „Sytuacja finansowa Gminy Wieliczki w latach spłaty długu”.

 

  1. 25.   Proszę o podanie rocznych rat w rozbiciu na poszczególne kredyty posiadane w innych bankach w okresach od 2009-2020.

 

BOŚ

BPS

Bank Millennium

BGK

Razem

2009

177.548,76

0

0

 

177.548,76

2010

195.048,76

0

0

 

195.048,76

2011

169.798,79

85.452,00

184.044,00

370.407,07

809.701,86

2012

80.153,82

102.516,00

0

 

182.669,82

2013

74.641,04

102.516,00

146.575,82

 

323.732,86

2014

25.640,90

102.516,00

146.200,00

 

274.356,90

2015

0

0

146.200,00

 

146.200,00

2016

0

0

146.200,00

 

146.200,00

2017

0

0

146.200,00

 

146.200,00

2018

0

0

146.200,00

 

146.200,00

2019

0

0

146.200,00

 

146.200,00

2020

0

0

146.200,00

 

146.200,00

 

Załączniki:

  1. Odpowiedź na pytania 4, 20, 21 w formie tabeli.
  2. „Sytuacja finansowa Gminy Wieliczki w latach 2009-2020”- załącznik Nr 6 do SIWZ- podpisana przez Wójta Gminy i Skarbnika.

 

Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

Do wiadomości:

  1. - wszyscy uczestnicy

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                            

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

Sprostowanie błędu

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.034.760 zł  

 

 

                                W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dnia 18 maja 2011 r., udzielono odpowiedzi na pytania Nr 4, 20, 21 w formie załącznika Nr 1 do wyjaśnień w wykonaniu budżetu za 2009 i 2010:

 

Załączniki:

  1. Korekta 10- Załącznik nr 1 do odpowiedzi na pytania 4, 20, 21.

 

 

 

Do wiadomości:

  1.  wszyscy uczestnicy

 

 

 

 

Wieliczki, 19 maja 2011

 

 

                                                                                                                             Wykonawcy

                                                                                                                             Zainteresowani udziałem

                                                                                                                             W nw. postępowaniu

Fn.I.271.1.2011

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 i odpowiedzi na pytania

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.034.760 zł  

 

 

W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informuję:

  1. 1.      Proszę o podanie dochodów ze sprzedaży majątku za I kw. 2011 r.

Wpływy dochodów ze sprzedaży majątku za I kw. 2011 r. wyniosły 6.203,52 zł.

 

  1. 2.      Proszę o podanie wysokości dotacji za I kwartał 2011 r.

Wysokość otrzymanych dotacji w I kw. 2011 r. to kwota 1.118.150,66 zł.

 

  1. 3.      Proszę o podanie wysokości podatku od nieruchomości za I kwartał 2011 r.

Wpływy z tytułu podatku od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych za I kw. 2011 r. wyniosły 181.054,26 zł.

 

  1. 4.      Proszę o podanie wysokości odsetek za I kwartał 2011 r.

Wysokość odsetek z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek za I kw. 2011 r. wyniosły 24.908,92 zł.

 

Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

Do wiadomości:

  1. - wszyscy uczestnicy

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 maja 2011 14:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1658
19 maja 2011 13:35 (Katarzyna Putra) - Zmiana danych dokumentu.
18 maja 2011 15:09 (Katarzyna Putra) - Dodanie załącznika [korekta_do_zalacznika_nr_1.jpg] do dokumentu.
18 maja 2011 15:08 (Katarzyna Putra) - Zmiana danych dokumentu.