Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach rok 2011 - archiwum

Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Wieliczkach w połączeniu z jego rozbudową i przebudową na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Wieliczkach

Wieliczki,  28.04.2011 r.

 

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm)

Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Numer ogłoszenia: 93798 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

 

Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach

Ul. Lipowa 10

19-404 Wieliczki

Tel./fax (087) 521-42-36

e-mail: boswiel@medianet.pl

 

 

  1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.).

 

  1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

www.wieliczki.bipgmina.pl

   

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane  pt. „Zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Wieliczkach w połączeniu z jego rozbudową i przebudową na potrzeby

 Przedszkola Samorządowego w Wieliczkach”

Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

-        45000000-7 roboty budowlane,

-        45330000-9 roboty instalacyjne wodnokanalizacyjne i sanitarne,

-        45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne.

 

  1. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

 

  1. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonywanie zamówienia w okresie:

- od 22.06.2011r. do 31.08.2011 r. (parter)

- od 22.06.2011r. do 30.09.2011 r. (I piętro)

 

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają  warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010 r.  Nr 113, poz. 759) tzn.:

a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami

    zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do

    udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez

zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów i

oświadczeń.

 

  1. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

Zamawiający  wymaga wniesienia wadium.

 

  1. KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Jedynym kryterium jest cena – 100%

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:

Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach

19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10

Pok. Nr 11 (sekretariat)

do dnia 13.05.2011 r. do godz. 11:00

 

  1. TERMIN ZWIAZANIA OFERTĄ

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni.

 

  1. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

 

  1. INFROMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą dynamicznego systemu zakupów.

 

  1. INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

Zamawiający nie przewiduje zastosowania wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

  1. INFORMACJE O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje  zamówień uzupełniających.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 kwietnia 2011 11:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1361
28 kwietnia 2011 11:48 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [projekt_budowlany_i_inst_sanitarne.rar] do dokumentu.
28 kwietnia 2011 11:45 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [instalacje_elektryczne.zip] do dokumentu.
28 kwietnia 2011 11:44 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [specyfikacja.doc] do dokumentu.