Konkursy na stanowisko

Nabór na stanowisko Kierownika/czki Projektu pt. „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS – program rozwoju szkół z Gminy Wieliczki”

Nabór na stanowisko Kierownika/czki Projektu pt.
„SZKOŁA RÓWNYCH SZANS – program rozwoju szkół z Gminy Wieliczki” współfinansowanego
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 Wieliczki, 3 stycznia 2014 r.

 Szanowni Państwo,

w związku z realizacją projektu „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS – program rozwoju szkół z Gminy Wieliczki” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zapraszam osoby specjalizujące się w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych do składania swoich ofert na usługę w zakresie wykonywania funkcji Kierownika/czki Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic
w jakości usług edukacyjnych.

 I.      Składający zapytanie

Gmina Wieliczki/Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach

ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki

tel./fax 87 521 42 36

e-mail: projekt.bos@wp.pl; www.wieliczki.bipgmina.pl

Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500

 II.      TRYB POSTĘPOWANIA

W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wywieszone na tablicy ogłoszeń zamawiającego oraz zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Organu Prowadzącego www.wieliczki.bipgmina.pl.

 III.       Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa zlecenia na realizację zadania
w zakresie wykonywania funkcji Kierownika/czki Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. pn. „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS – program rozwoju szkół z Gminy Wieliczki”.

 Do zakresu obowiązków Kierownika/czki Projektu będzie należało:

a)         kompleksowa realizacja merytoryczna projektu zgodnie z wytycznymi POKL i przepisami

b)         opracowanie regulaminów, procedur dotyczących zarządzania projektem

c)         nadzór nad zgodnością realizowanych działań z wnioskiem aplikacyjnym, budżetem i harmonogramem

d)         przestrzeganie w zespole i podczas realizowanych działań zasady równości płci zgodnie z wymaganiami PO KL

e)         kontakty z Instytucją Pośredniczącą

f)           osobisty udział w pracach komisji przetargowych oraz w pracach komisji z rozeznania rynku do zamówień
o wartości poniżej 14.000 euro netto.

g)         przygotowanie, prowadzenie i udział w spotkaniach kadry zarządzającej w siedzibie Biura Projektu.

h)         osobisty udział oraz przewodniczenie Komisji Rekrutacyjnej uczniów na wszystkie zajęcia w ramach projektu

i)           przestrzeganie PZP, w tym szacowanie wartości zamówień

j)           nadzór nad przeprowadzeniem rozeznań cenowych poniżej 14.000 € netto, koordynowanie i dokonywanie zakupów

k)         przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz nadzór nad przetwarzaniem danych osobowych uczestników

l)           nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością oraz koordynacją pracy personelu

m)       sprawowanie nadzoru nad realizacją zajęć pozalekcyjnych

n)         organizacja wyjazdów edukacyjnych i nadzór nad ich przebiegiem

o)         wprowadzanie zmian do projektu

p)         nadzór nad promocją projektu i reprezentowanie projektu na zewnątrz

q)         prowadzenie spotkań rekrutacyjnych z rodzicami, rada pedagogiczną i kadry zarządzającej

r)          opracowanie propozycji zakresów czynności i umów zlecenia dla nauczycieli lub umów szkoleniowych

s)         nadzór nad promocją, monitorowaniem projektu i uczestników oraz ewaluacją w projekcie

t)           rozliczanie czasu pracy kadry merytorycznej i prowadzonej przez nich dokumentacji

u)         sporządzanie wniosków o płatność w części merytorycznej i załącznika nr 2

v)          nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej

w)        rozliczenie końcowe projektu i udział w czynnościach kontrolnych

x)         wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy
o dofinansowanie projektu

y)          rozliczenie końcowe projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach POKL 2007-2013
i obowiązującymi przepisami.

z)          osobisty udział we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem po jego zakończeniu na każde wezwanie Zamawiającego.

 IV.     TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. w tym: w 2014 r. – 600 godzin, a w 2015 r. – 300 godzin, łącznie 900 godzin pracy.

2. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie co najmniej raz w tygodniu w Biurze Projektu w siedzibie Zamawiającego, a w pozostałe dni osoba świadcząca usługę może wykonywać zlecenie po godzinach pracy Zamawiającego oraz powinna być dostępna pod telefonem.

 V.       OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 VI.     ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

                a) Wymagania niezbędne:

ü      posiadane obywatelstwo polskie,

ü      wykształcenie wyższe (administracyjne, prawnicze, ekonomiczne lub techniczne),

ü      posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż rok co najmniej jedną usługę na stanowisku Kierownika/Koordynatora projektu polegającą na prowadzeniu i rozliczaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,

ü      znajomość zasad realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym posiadanie wiedzy i umiejętności
w zakresie zarządzania cyklem projektowym (ukończone kursy, szkolenia),

ü    możliwość osobistego wykonywania przedmiotu umowy i dyspozycyjność wyrażająca się w możliwości osobistego wykonywania zlecenia w siedzibie Zamawiającego, co najmniej raz w tygodniu w Biurze Projektu oraz na każde wezwanie i w czasie przez niego wskazanym,

ü      posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

ü      niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

ü      ukończenie szkolenia/kursu z zakresu zasady równości szans kobiet i mężczyzn w POKL,

ü      umiejętność obsługi komputerowych aplikacji biurowych.

 VII.   SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem.
Adres do korespondencji został podany w pkt I. Dopuszcza się również korespondencję elektroniczną przesyłaną
na adres: projekt.bos@wp.pl

 VIII.  OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Marek Dobrzyń – Dyrektor biura.

 IX.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz zaparafowane i podpisane przez osobę uprawnioną
    do występowania w imieniu Oferenta (dalej „Osoby Uprawnione"). Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  2. Wykonawca określi cenę brutto za 1 godzinę pracy podając ją w zapisie liczbowym i słownym.
  3. Wymagane dokumenty:

ü    Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1;

ü    Aktualny przebieg pracy zawodowej (CV) – załącznik nr 2;

ü    Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach
i szkoleniach,

ü    Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

ü    Oświadczenie o niekaralności następującej treści:

Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne. Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych”.

ü    oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko – Kierownika/czki projektu na rzecz realizacji projektu „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS – program rozwoju szkół z Gminy Wieliczki”, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r.
o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458)”.

  1. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem.
  2. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
  3. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

 X.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub korespondencyjnie, w zamkniętej kopercie,
w sekretariacie Biura Obsługi Szkół w Wieliczkach, ul. Lipowa 10, 16-404 Wieliczki w terminie do 9 stycznia 2014 r.
do godz. 14.00 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika/czki* projektu w projekcie „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS – program rozwoju szkół z Gminy Wieliczki”

2. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 XI.    KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Oferty nieodrzucone zostaną ocenione zgodnie z poniższymi kryteriami (1% = 1pkt)

a)    cena = 50%

b)    doświadczenie zawodowe = 50%

  1. W kryterium doświadczenie punkty zostaną przydzielone w następujący sposób: osobiste zrealizowanie 1 projektu
    z EFS – 10 punktów, 2 projektów z EFS – 20 punktów, 3 projektów z EFS – 30 punktów, 4 projektów z EFS – 40 punktów, 5 i więcej projektów z EFS – 50 punktów. Do oferty należy załączyć informację o obsługiwanych lub zrealizowanych projektach oraz dokumenty potwierdzające te informację.
  2. W kryterium cena – najniższa cena otrzyma 50 punktów, a pozostałe proporcjonalnie mniej, po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny.
  3. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone
    w zapytaniu.
  4. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
  5. Podana cena ofertowa obowiązuje przez cały okres trwania umowy.

 XII.  FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY

1. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.wieliczki.bipgmina.pl

2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 XIII.  OGÓLNE WARUNKI UMOWY

1. Wzór umowy oraz pozostałych niezbędnych dokumentów stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego. 

2. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

                                                                                                                                     Marek Dobrzyń

                                                                                                                                     Dyrektor BOS

 Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 stycznia 2014 09:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Gugnowska
Ilość wyświetleń: 1282
03 stycznia 2014 09:43 (Ewelina Gugnowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 stycznia 2014 09:41 (Ewelina Gugnowska) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__oswiadczenie_nsro.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 stycznia 2014 09:41 (Ewelina Gugnowska) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__wzor_umowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)