Wieliczki, 15.05.2018r.
G.III.041.3.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zamówienie o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro
prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.)
Gmina Wieliczki zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zadania pn: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliczki”
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliczki, w zakres którego wchodzi:
Zadanie nr 1 – demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest w ilości około 66,624 Mg.
W ramach robót wykonane zostaną: demontaż, pakowanie, załadunek, transport wyrobów zawierających azbest z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 21 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych
w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973) - karta przekazania odpadu
Zadanie nr 2 – załadunek, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest w ilości około 19,360 Mg.
W ramach robót wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport wyrobów zawierających azbest z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 21 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia
12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973) - karta przekazania odpadu.
Uwaga! Wyżej określona ilość wyrobów zawierających azbest jest wyłącznie szacunkowa i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Rzeczywisty zakres zamówienia zostanie ustalony na podstawie potwierdzeń faktycznej ilości odebranych wyrobów zawierających azbest przez właścicieli nieruchomości oraz na podstawie kart przekazania wyrobów zawierających azbest na składowisko. W związku z tym zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego robót według stawek wskazanych w ofercie.
Wykaz nieruchomości określający lokalizację posesji, z których należy usunąć wyroby zwierające azbest Wykonawca otrzyma po zawarciu umowy. Zakres i termin wykonania robót musi być każdorazowo ustalany z właścicielem nieruchomości, przy czym ustalone terminy nie mogą być dłuższe niż do końca terminu realizacji całości zamówienia tj. do 31.08.2018r.
Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
A. opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji przed przystąpieniem do demontażu
B. sporządzenia protokołu potwierdzającego należyte wykonanie demontażu i ilości zdemontowanych/odebranych wyrobów zawierających azbest dla każdej z posesji. Protokół winien podpisać właściciel nieruchomości. Protokół musi zawierać również oświadczenie wykonawcy o prawidłowości wykonanych prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych
C. sporządzenie protokołu potwierdzającego powierzchnię (w m2) z jakiej zebrano materiały zawierające azbest, a w przypadku, gdy materiały te zostały już zdemontowane przeliczenie ich powierzchni na podstawie zgromadzonych materiałów zawierających azbest
D. zabezpieczenia obiektów i terenu wokół obiektów przed dostępem osób postronnych oraz rozprzestrzenianiem się pyłów azbestowych
E. transportu wyrobów zawierających azbest odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojazdami uprzednio oczyszczonymi z elementów mogących uszkodzić opakowanie w trakcie transportu
F. naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu w przypadku ich uszkodzenia spowodowanego prowadzeniem robót
G. zabezpieczenia podczas demontażu pokryć dachowych pomieszczeń przed zalaniem spowodowanym brakiem lub niewłaściwym zabezpieczeniem połaci dachowej przed wpływami atmosferycznymi
H. uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
II. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 31.08.2018r.
III. Warunki złożenia oferty:
Ofertę w formie pisemnej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 23.05.2018r. do godziny 12:00 w następujący sposób:
IV. Dokumenty wymagane od wykonawcy:
A. kopie aktualnych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest
B. kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy
C. kopię aktualnego zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub kopię aktualnej umowy z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z w/w usług transportowych
D. kopię aktualnej umowy ze składowiskiem odpadów na odbiór – unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających.
V. Wybór najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy:
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w w/w terminie według następujących kryteriów: cena – 60%, deklarowany termin wykonania usługi – 40%.
Opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:
Cena (C) – maksymalnie 60 punktów przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Deklarowany termin wykonania usługi (T) – maksymalnie 40 punktów przy następującym założeniu sposobu przyznawania punktów:
zadeklarowany termin wykonania usługi : do dnia 31.08.2018r. – 0 pkt
zadeklarowany termin wykonania usługi : do dnia 15.08.2018r. – 20 pkt
zadeklarowany termin wykonania usługi : do dnia 31.07.2018r. – 40 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty e-mailem, faksem lub listownie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy, jeżeli:
A. A. cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia
B. B. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym
C. C. podmiot finansujący niniejsze zamówienie odstąpił od przyznania dotacji.
Szczegółowych informacji udziela Ewelina Kłopotowska, tel. 87 621 90 64.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.).
WÓJT GMINY WIELICZKI
/-/ Jarosław Wiesław Kuczyński
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach