Zamówienia o wartości poniżej 130 tys. zł netto

Zapytanie cenowe - sprzęt do placu zabaw - "Radosne przedszkole w Gminie Wieliczki"

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wieliczkach

ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki

tel./fax 87 521 42 36

e-mail: projekt.bos@wp.pl

 

 

Znak sprawy: ZSP.26.1.2018                                                                                                               Wieliczki, 10.04.2018 r.

 

 

 

Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego dostawę i montaż sprzętu do placu zabaw wraz z wykonaniem ogrodzenia w ramach projektu "Radosne przedszkole w Gminie Wieliczki" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro netto. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz
ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki, Działanie 2.1: Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej. Numer projektu RPWM.02.01.00-28-0068/16.

 

Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:

37535200-9 Wyposażenie placów zabaw

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu do placu zabaw wraz z wykonaniem ogrodzenia w ramach projektu „Radosne przedszkole w Gminie Wieliczki” realizowanego przez Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wieliczkach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze specyfikacją rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy i montażu zawarto w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.

3. Zamawiający przewiduje zlecenie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie:

a) wytyczenie przez wyłonionego Wykonawcę obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń na terenie działki Zamawiającego (dokumentacja fotograficzna terenu znajduje się w załączniku nr 3)

b) wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeństwa
c) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw

d) dostawa i montaż ogrodzenia,

e) uporządkowanie terenu.

 

II. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem (dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą).

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

III. Wiedza i doświadczenie

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

IV. Potencjał techniczny

Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty.

 

V. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty.

 

VI. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

VII. Termin złożenia oferty

1. Ofertę należy złożyć do 18 kwietnia 2018 r. do godziny 15.00 na wzorze stanowiącym załącznik nr 1.

 

2. Dopuszcza się złożenie oferty (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego):

- w formie pisemnej na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wieliczkach, ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki

- za pośrednictwem faksu na numer: 87 521 42 36

- za pośrednictwem poczty elektronicznej - projekt.bos@wp.pl.

 

VIII. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferty cenowe należy składać zgodnie ze wzorem formularza oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
2. Do formularza należy załączyć:

2.1. Oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 4 do niniejszego formularza).

2.2. Specyfikację zaproponowanych produktów wraz z wizualizacją graficzną lub fotograficzną.

2.3. Zaleca się, aby poszczególne załączniki były ponumerowane (jeśli posiadają więcej niż jedną stronę).

2.4. Kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta.

 

IX. Ocena oferty

1. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty, które spełnią kryteria dostępu będą oceniane pod kątem następujących kryteriów wyboru:

- cena brutto (Lc)- 80%

- termin realizacji zamówienia (D) – 20%.

 

2. Ilość punktów uzyskanych w kryterium cena i termin realizacji będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:


            Cn                                                                       Cn
Lc = -------------- 100 x 0,8                                  D = -------------- 100 x 0,2    

           Cb                                                                         Cb

Lc/D – liczba punktów za dane kryterium

Cn – cena najkorzystniejszej z ofert

Cb – cena oferty badanej

 

3. Ilość punktów uzyskanych w kryterium: termin realizacji zamówienia (D) będzie, obliczany jak poniżej:

a. termin realizacji zamówienia do 30.05.2018 r. – 0 pkt.

b. termin realizacji zamówienia do 20.05.2018 r. – 10 pkt.

c. termin realizacji zamówienia do 15.05.2018 r. – 20 pkt.


4. Oferty zostaną poddane ocenie oddzielnie dla każdego zakresu.

5. W wyniku oceny, oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

 

X. Wykluczenia

1. Z udziału w postępowaniu wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

                 

Zamawiający

 

                                                                     Marek Dobrzyń

p.o. Dyrektora Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wieliczkach

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11 kwietnia 2018 r.
Dokument wytworzony przez: Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 kwietnia 2018 14:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grzegorz Kłoczko
Ilość wyświetleń: 809
11 kwietnia 2018 14:51 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__oswiadczenie_dot_powiazan_osobowych_lub_kapitalowych. doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 kwietnia 2018 14:51 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__dokumentacja_fotograficzna.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 kwietnia 2018 14:51 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)