Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu „Program aktywnej integracji w Gminie Wieliczki ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji” Poddziałanie 7.1.1 „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej”

Wieliczki, dn. 03.07.2013 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu „Program aktywnej integracji w Gminie Wieliczki ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji” Poddziałanie 7.1.1 „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej”

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczkach

ul. Lipowa 16

19 – 404  Wieliczki

Telefon/faks: 87 521 42 37

adres strony internetowej: wieliczki.bipgmina.pl

adres poczty elektronicznej:  gops.wieliczki@interia.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

Rodzaj zamówienia :  usługi

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

wieliczki.bipgmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego.

Na wniosek Dostawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczki, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Wieliczkach - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. Projektu Program aktywnej integracji w Gminie Wieliczki”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej”, zwanego dalej „Projekt” .

Uczestnikami Projektu jest – w roku 2013 i 2014 – 22 osoby, w tym osoby
niepełnosprawne - 0.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

80.50.00.00-9. – usługi szkoleniowe

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Do 31 grudnia 2014 roku

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

a)    do potwierdzenia tego warunku wykonawcy muszą dołączyć oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego,

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

a)    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum pięć głównych usług.

Za główną usługę zamawiający uzna usługę polegającą na realizacji szkoleń, kursów, warsztatów i poradnictwa indywidualnego na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym,  w tym nie mniej niż 3 (trzy) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto (sto  tysięcy złotych) każda z tych co najmniej trzech zamówień, w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających, że te  usługi zostały wykonane należycie – w szczególności w postaci pisemnych referencji. W ramach zamówienia wykonawca musi wykazać, że przeprowadził szkolenia, zapewniał miejsce prowadzenia szkoleń, zapewniał usługi cateringowe, zapewniał materiały oraz trenerów do prowadzenia szkoleń, kursów, warsztatów;

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

1)  potencjał techniczny – Wykonawca  winien wykazać, że dysponuje urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia,  w szczególności takimi jak:

  • rzutnik multimedialny – minium 1 sztuka,
  • laptop – minimum 1 sztuka,
  • flipcharta – minimum 1 sztuka.

2)        potencjał kadrowy - Wykonawca  winien wykazać, że dysponuje osobami bezpośrednio uczestniczącymi w realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe, tj. posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe, w tym w szczególności minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy z  osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie ze specyfiką poszczególnych form zajęć – szkoleń, kursów, warsztatów i poradnictwa indywidualnego; Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu  kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje/wykształcenie w/w wskazanych osób

 

 

4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;

poprzez wykazanie posiadania środków finansowych w wysokości co najmniej 100.000,00  zł (słownie: sto tysięcy  złotych) lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100.000,00  zł (słownie: sto  tysięcy złotych)

 

 

Pozostałe warunki opisano w SIWZ 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

Numer konta bankowego:

BS OLECKO O/WIELICZKI 11 9339 0006 0020 0200 0260 0010

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

CENA – 50%

Liczba szkoleń zrealizowanych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym – 50%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:  11.07.2013 r. do godz. 8.30

 w siedzibie zamawiającego:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Wieliczkach

ul. Lipowa 16

19 – 404  Wieliczki

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia:  11.07.2013 r., o godz.  9.00

w siedzibie zamawiającego:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Wieliczkach

ul. Lipowa 16

19 – 404  Wieliczki

                        

XII. Termin związania ofertą

Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza   ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 131405 - 2013 Data zamieszczenia: 03 lipca 2013 r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2013 10:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1537
03 lipca 2013 10:29 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [gops.pdf] do dokumentu.
03 lipca 2013 10:29 (Marek Kowalewski) - Zmiana danych dokumentu.
03 lipca 2013 10:01 (Marek Kowalewski) - Dodanie dokumentu.