Wieliczki, dn. 03.07.2013 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: świadczenie usług szkoleniowych w ramach Projektu „Program aktywnej integracji w Gminie Wieliczki ” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji” Poddziałanie 7.1.1 „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Urząd Gminy w Wieliczkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczkach
ul. Lipowa 16
19 – 404 Wieliczki
Telefon/faks: 87 521 42 37
adres strony internetowej: wieliczki.bipgmina.pl
adres poczty elektronicznej: gops.wieliczki@interia.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Rodzaj zamówienia : usługi
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
wieliczki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego.
Na wniosek Dostawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych wraz ze ściśle z tymi usługami szkoleniowymi powiązanych usług i dostaw towarów dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczki, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Wieliczkach - uczestników realizowanego w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. Projektu „Program aktywnej integracji w Gminie Wieliczki”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej”, zwanego dalej „Projekt” .
Uczestnikami Projektu jest – w roku 2013 i 2014 – 22 osoby, w tym osoby
niepełnosprawne - 0.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
80.50.00.00-9. – usługi szkoleniowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do 31 grudnia 2014 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
a) do potwierdzenia tego warunku wykonawcy muszą dołączyć oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum pięć głównych usług.
Za główną usługę zamawiający uzna usługę polegającą na realizacji szkoleń, kursów, warsztatów i poradnictwa indywidualnego na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym nie mniej niż 3 (trzy) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto (sto tysięcy złotych) każda z tych co najmniej trzech zamówień, w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie – w szczególności w postaci pisemnych referencji. W ramach zamówienia wykonawca musi wykazać, że przeprowadził szkolenia, zapewniał miejsce prowadzenia szkoleń, zapewniał usługi cateringowe, zapewniał materiały oraz trenerów do prowadzenia szkoleń, kursów, warsztatów;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1) potencjał techniczny – Wykonawca winien wykazać, że dysponuje urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności takimi jak:
2) potencjał kadrowy - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami bezpośrednio uczestniczącymi w realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe, tj. posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe, w tym w szczególności minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie ze specyfiką poszczególnych form zajęć – szkoleń, kursów, warsztatów i poradnictwa indywidualnego; Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje/wykształcenie w/w wskazanych osób
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej;
poprzez wykazanie posiadania środków finansowych w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
Pozostałe warunki opisano w SIWZ
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Numer konta bankowego:
BS OLECKO O/WIELICZKI 11 9339 0006 0020 0200 0260 0010
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA – 50%
Liczba szkoleń zrealizowanych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym – 50%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 11.07.2013 r. do godz. 8.30
w siedzibie zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczkach
ul. Lipowa 16
19 – 404 Wieliczki
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 11.07.2013 r., o godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczkach
ul. Lipowa 16
19 – 404 Wieliczki
XII. Termin związania ofertą
Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 131405 - 2013 Data zamieszczenia: 03 lipca 2013 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach