Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Dostawa mieszanki żwirowo - piaskowej na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem oraz równanie dróg gminnych w 2013 r.

  Wieliczki dn, 2013.04.10

G.I.271-3.1.2013                                                                 

                                       

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawa mieszanki żwirowo - piaskowej na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem oraz równanie dróg gminnych  w 2013 r.


Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 Gmina Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  8.00  -  14.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .


IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Określenie przedmiotu zamówienia

 Remont dróg gminnych w 2013 r., w tym:

 1.  Dostawa mieszanki żwirowo – piaskowej dobrze zagęszczającej się,  na drogi gminne na terenie gminy Wieliczki  wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem jej w ilości

 4 500 ton

 2.  Równanie dróg gminnych - 400 godzin

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45233140-2  Roboty drogowe

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:

Zgodnie z pkt III ppkt 1.  lub pkt III ppkt  2. 


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

do 31. 12. 2013 roku


VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

          Żwir na drogi gminne winien być dostarczony ze żwirowni posiadającej odpowiednią koncesję, zezwolenia

2)        posiadania wiedzy i doświadczenia,

         Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w zakresie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

3)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę:

            3.1.  minimum trzy samochody samowyładowawczych o nośności minimum 12 ton każdy

            3.2.  równiarka do profilowania dróg o mocy minimum 120 KM

            3.3.  mieszanka żwirowo - piaskowa dobrze zagęszczająca się na drogach, dostarczona i użyta do remontu nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych  winna zagęścić się na drogach maksymalnie w ciągu 7 dni

4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

           Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.


VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena - 100

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 23. 04. 2013 r. do godz. 9.00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr13

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 23. 04. 2012 r. o godz.  9.30 w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr1

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

 Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

 XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 

 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 146872 Data zamieszczenia  15.04.2013 r.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 kwietnia 2013 11:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1312
15 kwietnia 2013 11:51 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [siwz_zwir.doc] do dokumentu.
15 kwietnia 2013 11:49 (Marek Kowalewski) - Dodanie dokumentu.