Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Budowa 75 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wieliczki

G.I.7013-1.2.2013                                                                      Wieliczki, dn. 22. 03. 2013 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa 75 przydomowych  oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wieliczki

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina  Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:  87 521 42 77

adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.


III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:


www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.


Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 Zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym (ślepym), w tym między innymi:

  1. Montaż i uruchomienie  75 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ). Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. Dostarczane PBOŚ muszą spełniać wymagania opisane w dokumentacji projektowej i SIWZ. 
  2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnym rozpoznaniem geologicznym gruntu dla wszystkich 75 szt. lokalizacji potwierdzonym przez uprawnionego geologa.
  3. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich użytkowników.
  4. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
  5. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.
  6. Raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45252127-4   Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych


VI. Termin wykonania zamówienia:

      30  wrzesień  2013 r.


VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

-  Wykonawca ustanawia kierownika budowy,  osoba winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności  sanitarnej będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

-  Wykonawca ustanawia kierownika robót,  osoba winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności  elektrycznej będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć następujące dokumenty:

Wykaz minimum  robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zgodnie z SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

3)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadanych narzędzi i urządzeń  jakimi dysponuje  oraz wykazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

Ponadto osoba/y winna/e  posiadać uprawnienia budowlane w specjalności  sanitarnej i elektrycznej,  będąca/e członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – należy dostarczyć kserokopie uprawnień  i Zaświadczeń Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzonych „za zgodność z oryginałem”

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej,

          Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,

  potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową

  wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu

  składania ofert   że  Oferent posiada środki finansowe na wykonanie całego  zadania w

  określonym przez  SIWZ  czasie.

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.


Pozostałe warunki opisano w SIWZ  pkt  V


VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych


IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 CENA                                      100%          

           


 X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:  12. 04. 2013 r. do godz. 9.00

 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  13 


XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia:  12. 04.  2013 r., o godz.  9.30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  1

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej


XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza   ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej


XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.


XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 117618- 2013 Data zamieszczenia: 25.03.2013 r.


 

G.I.7013-1.2.2013                                                                        Wieliczki, dn. 2013-03-29

 

 

 

                                           

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę  75  przydomowych  oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wieliczki

 

 

 

            W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informujemy:

 

1.  Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń wielo zbiornikowych (PBOŚ) zbudowanych z innych materiałów?

 

     Wymagania te określa dokumentacja techniczna i określa ona, aby zbiorniki przydomowych oczyszczalni ścieków wykonane były z włókna szklanego i żywicy poliestrowej, a procesy technologiczne muszą zachodzić w jednym zbiorniku. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń wielo zbiornikowych (PBOŚ) zbudowanych z innych materiałów.

 

2. Dlaczego Zamawiający żąda dołączenia do oferty certyfikatów ISO?

 

      Zamawiający w celu wykazania, iż Producent urządzeń spełnia wymogi standardów zarządzania jakością ISO 9001:2008 oraz zarządzania środowiskowego 14001:2004 żąda dołączenia do oferty certyfikatów  wydanych przez jednostkę certyfikującą w tym zakresie. Zamawiający chce zakupić produkt wysokiej jakości, który nie będzie urządzeniem składanym okazjonalnie, tzw. ”składanym garażowo”.

 

3. Czy Zamawiający uzna za równoważne zastosowanie urządzeń opartych na osadzie czynnym?

 

Wymagania te określa dokumentacja techniczna i określa ona, aby oczyszczalnia pracowała w połączonej technologii niskoobciążonego osadu czynnego z zanurzonym złożem biologicznym. Zamawiający nie uzna za równoważne zastosowanie urządzeń opartych jedynie na osadzie czynnym. Zamawiający żąda, aby rodzaj technologii udokumentowany był w załączonej do oferty Dokumentacji Technicznej Producenta (DTR): instrukcja montażu, instrukcja obsługi, instrukcja eksploatacji i karcie gwarancyjnej dotyczącej urządzenia potwierdzonej przez laboratorium notyfikowane, które wykonywało badania zgodnie z załącznikiem B ww. normy.

 

 

 

Zamawiający informuje, że  odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 

 

 

 

Do wiadomości:

 

- wszyscy uczestnicy

 

 

 

 


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 marca 2013 14:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 2192
09 kwietnia 2013 11:33 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [siwz_oczyszczalnie.doc] do dokumentu.
09 kwietnia 2013 11:33 (Marek Kowalewski) - Usunięcie załącznika [siwz_oczyszczalnie.doc] z dokumentu.
09 kwietnia 2013 11:31 (Marek Kowalewski) - Zmiana danych dokumentu.