G.I.7013-1.2.2013 Wieliczki, dn. 22. 03. 2013 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa 75 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wieliczki
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Urząd Gminy w Wieliczkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Wieliczki
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Telefon: 87 621 90 60
Faks: 87 521 42 77
adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym (ślepym), w tym między innymi:
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30 wrzesień 2013 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- Wykonawca ustanawia kierownika budowy, osoba winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
- Wykonawca ustanawia kierownika robót, osoba winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć następujące dokumenty:
Wykaz minimum robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zgodnie z SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadanych narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje oraz wykazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Ponadto osoba/y winna/e posiadać uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej i elektrycznej, będąca/e członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – należy dostarczyć kserokopie uprawnień i Zaświadczeń Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzonych „za zgodność z oryginałem”
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert że Oferent posiada środki finansowe na wykonanie całego zadania w
określonym przez SIWZ czasie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Pozostałe warunki opisano w SIWZ pkt V
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12. 04. 2013 r. do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 13
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12. 04. 2013 r., o godz. 9.30
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 1
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 117618- 2013 Data zamieszczenia: 25.03.2013 r.
G.I.7013-1.2.2013 Wieliczki, dn. 2013-03-29
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę 75 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Wieliczki
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informujemy:
1. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń wielo zbiornikowych (PBOŚ) zbudowanych z innych materiałów?
Wymagania te określa dokumentacja techniczna i określa ona, aby zbiorniki przydomowych oczyszczalni ścieków wykonane były z włókna szklanego i żywicy poliestrowej, a procesy technologiczne muszą zachodzić w jednym zbiorniku. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń wielo zbiornikowych (PBOŚ) zbudowanych z innych materiałów.
2. Dlaczego Zamawiający żąda dołączenia do oferty certyfikatów ISO?
Zamawiający w celu wykazania, iż Producent urządzeń spełnia wymogi standardów zarządzania jakością ISO 9001:2008 oraz zarządzania środowiskowego 14001:2004 żąda dołączenia do oferty certyfikatów wydanych przez jednostkę certyfikującą w tym zakresie. Zamawiający chce zakupić produkt wysokiej jakości, który nie będzie urządzeniem składanym okazjonalnie, tzw. ”składanym garażowo”.
3. Czy Zamawiający uzna za równoważne zastosowanie urządzeń opartych na osadzie czynnym?
Wymagania te określa dokumentacja techniczna i określa ona, aby oczyszczalnia pracowała w połączonej technologii niskoobciążonego osadu czynnego z zanurzonym złożem biologicznym. Zamawiający nie uzna za równoważne zastosowanie urządzeń opartych jedynie na osadzie czynnym. Zamawiający żąda, aby rodzaj technologii udokumentowany był w załączonej do oferty Dokumentacji Technicznej Producenta (DTR): instrukcja montażu, instrukcja obsługi, instrukcja eksploatacji i karcie gwarancyjnej dotyczącej urządzenia potwierdzonej przez laboratorium notyfikowane, które wykonywało badania zgodnie z załącznikiem B ww. normy.
Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Do wiadomości:
- wszyscy uczestnicy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach