Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych)

Wieliczki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych)


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczki , ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, woj. Warmińsko-mazurskie, tel. (87) 6219069, faks (87) 5214277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2012 rok. Szczegółowe warunki zamówienia: 1). Okres kredytowania - od daty zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2020 roku. 2). Karencja w spłacie kredytu: w stosunku do odsetek - nie występuje, w stosunku do kapitału - od uruchomienia kredytu: a) do 15 czerwca 2013 roku; b) do 15 marca 2014 r.. 3). Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy. 4). Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu. 5). Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR dla depozytów jedno-miesięcznych - średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc odsetkowy, powiększona o marżę banku. 6). Płatność odsetek następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym pierwsza płatność odsetek dokonana zostanie ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym wypłacono pierwszą transzę kredytu, kolejne miesięczne (miesiąc kalendarzowy) okresy obrachunkowe liczone są od dnia zakończenia poprzedniego okresu obrachunkowego, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu całkowitej spłaty kredytu. Wyliczenie odsetek Wykonawca doręczy Zamawiającemu minimum na 7 dni przed terminem płatności. Dla celów obliczeniowych należy przyjąć wykorzystanie w całości kredytu na dzień 31.12.2012 r. 7). Spłata kapitału – po upływie okresu karencji w ratach i okresach spłaty określonych poniżej: rok 2012 oraz do 15 czerwca 2013 i do 15 marca 2015 r.- karencja,

w dniu 15 czerwca 2013 roku w kwocie 25.000 zł,

w dniu 15 marca 2014 roku w kwocie 5.000 zł,

w dniu 15 czerwca 2014 roku w kwocie 5.000 zł,

w dniu 15 września 2014 roku w kwocie 5.000 zł,

w dniu 15 grudnia 2014 roku w kwocie 5.000 zł,

w dniu 15 marca 2015 roku w kwocie 33.250 zł,

w dniu 15 czerwca 2015 roku w kwocie 33.250 zł,

w dniu 15 września 2015 roku w kwocie 33.250 zł,

w dniu 15 grudnia 2015 roku w kwocie 33.250 zł,

w dniu 15 marca 2016 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 czerwca 2016 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 września 2016 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 grudnia 2016 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 marca 2017 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 czerwca 2017 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 września 2017 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 grudnia 2017 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 marca 2018 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 czerwca 2018 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 września 2018 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 grudnia 2018 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 marca 2019 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 czerwca 2019 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 września 2019 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 grudnia 2019 roku w kwocie 30.800 zł,

w dniu 15 marca 2020 roku w kwocie 31.175 zł,

w dniu 15 czerwca 2020 roku w kwocie 31.175 zł,

w dniu 15 września 2020 roku w kwocie 31.175 zł,

w dniu 15 grudnia 2020 roku w kwocie 31.175 zł,

8). Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 9). W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu brak dodatkowych opłat i prowizji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia przez Wykonawców wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). 2) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej określone ustawą Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 6654 z późn. zm.). Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wieliczkach, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Wieliczkach, pok. Nr 13, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



 

 

Wieliczki, 30 sierpnia 2012

 

 

 

 

 

                                                                                                                             Wykonawcy

 

                                                                                                                             Zainteresowani udziałem

 

                                                                                                                             W nw. postępowaniu

 

Fn.I.271.3.2012

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 i odpowiedzi na pytania

 

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2012 r.

 

 

 

 

 

                                W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza się na druku skierowanym do zamawiającego jako załącznika do niniejszego pisma, odpowiedzi pozostałe pytania:

 

  1. 1.       Do jakiej kwoty Zamawiający wyrazi zgodę na poddanie egzekucji?

 

 Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy Prawo bankowe w zakresie roszczeń wynikających z weksla jak i umowy kredytowej.

 

  1. 2.       Proszę o podanie dochodów ze sprzedaży majątku za II kwartał 2012 r.

 

- dochody ze sprzedaży majątku wyniosły: 12.824,50 zł.

 

  1. 3.       Proszę o podanie wysokości dochodów własnych Zamawiającego za II kwartał 2012 r.

 

- dochody własne za II kw. 2012 r. zrealizowano w kwocie 1.461.356,41 zł;

 

4. Proszę o podanie wysokości podatku od nieruchomości za II kwartał 2012 r.

 

         - 388.504,80 zł

 

5. Proszę o podanie wysokości dotacji za II kw. 2012 r.

 

-  1.935.259,21 zł.

 

6. Proszę o podanie wysokości odsetek od kredytów za II kwartał 2012 r.

 

                - 72.178,72 zł.

 

7. Czy w umowie kredytowej rok obrachunkowy ma liczyć 365 dni a w przypadku roku przestępnego 366 dni (kalendarz rzeczywisty)?

 

                - TAK

 

8. Na jaką datę ma być liczone pełne wykorzystanie kredytu przy podaniu kosztu kredytu? Czy na 31.12.2012 r.

 

                - TAK na 31.12.2012 r.

 

9. Czy Zamawiający ma zawarte umowy leasingowe?

 

         - NIE

 

10. Czy Zamawiający ma zawarte umowy factoringu?

 

         NIE

 

 

 

 

 

Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 

 

Załączniki szt. 1

 

 

 

 

 

 

 

Do wiadomości:

 

  1. Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Olsztynie,
  2. Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Ełku,
  3. - wszyscy uczestnicy



 

Wieliczki, 03 września 2012

 

 

 

 

 

                                                                                                                             Wykonawcy

 

                                                                                                                             Zainteresowani udziałem

 

                                                                                                                             W nw. postępowaniu

 

Fn.I.271.3.2012

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 

 i odpowiedzi na pytania

 

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2012 r.

 

 

 

 

 

                                W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informuję:

 

 

 

  1. 1.       Czy Zamawiający wyrazi zgodę na poddanie się egzekucji do wysokości dwukrotności kwoty kredytu? Jeśli nie, proszę o podanie kwoty do jakiej Zlecający podda się egzekucji.

 

 

 

Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy Prawo bankowe w zakresie roszczeń wynikających z weksla jak i umowy kredytowej.

 

 

 

 

 

Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 

 

 

 

 

 

Do wiadomości:

 

  1. Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Olsztynie,
  2. Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Ełku,
  3. - wszyscy uczestnicy

 

 

 

Wieliczki, 05 września 2012

 

 

                                                                                                                             Wykonawcy

                                                                                                                             Zainteresowani udziałem

                                                                                                                             W nw. postępowaniu

Fn.I.271.3.2012

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

 i odpowiedzi na pytania

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2012 r.

 

 

                                W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informuję:

 

1.       Czy Zamawiający wyrazi zgodę na poddanie się egzekucji do wysokości dwukrotności kwoty kredytu? Jeśli nie, proszę o podanie kwoty do jakiej Zlecający podda się egzekucji.

 

Do wysokości kwoty kredytu. 

 

 

Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 

 

Do wiadomości:

  1. Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Olsztynie,
  2. Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Ełku,

- wszyscy uczestnicy

 

 


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 sierpnia 2012 13:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1790
06 września 2012 12:54 (Marek Kowalewski) - Zmiana danych dokumentu. dodano odpowiedź na zadane pytanie
05 września 2012 08:41 (Marek Kowalewski) - Zmiana danych dokumentu. dodano odpowiedź na zadane pytanie
30 sierpnia 2012 13:21 (Marek Kowalewski) - Zmiana danych dokumentu. Dodano odpowiedzi na pytania oraz wyjaśnienia do SIWZ