Wieliczki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczki , ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, woj. Warmińsko-mazurskie, tel. (87) 6219069, faks (87) 5214277.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2012 rok. Szczegółowe warunki zamówienia: 1). Okres kredytowania - od daty zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2020 roku. 2). Karencja w spłacie kredytu: w stosunku do odsetek - nie występuje, w stosunku do kapitału - od uruchomienia kredytu: a) do 15 czerwca 2013 roku; b) do 15 marca 2014 r.. 3). Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy. 4). Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu. 5). Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR dla depozytów jedno-miesięcznych - średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc odsetkowy, powiększona o marżę banku. 6). Płatność odsetek następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym pierwsza płatność odsetek dokonana zostanie ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym wypłacono pierwszą transzę kredytu, kolejne miesięczne (miesiąc kalendarzowy) okresy obrachunkowe liczone są od dnia zakończenia poprzedniego okresu obrachunkowego, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu całkowitej spłaty kredytu. Wyliczenie odsetek Wykonawca doręczy Zamawiającemu minimum na 7 dni przed terminem płatności. Dla celów obliczeniowych należy przyjąć wykorzystanie w całości kredytu na dzień 31.12.2012 r. 7). Spłata kapitału – po upływie okresu karencji w ratach i okresach spłaty określonych poniżej: rok 2012 oraz do 15 czerwca 2013 i do 15 marca 2015 r.- karencja,
w dniu 15 czerwca 2013 roku w kwocie 25.000 zł,
w dniu 15 marca 2014 roku w kwocie 5.000 zł,
w dniu 15 czerwca 2014 roku w kwocie 5.000 zł,
w dniu 15 września 2014 roku w kwocie 5.000 zł,
w dniu 15 grudnia 2014 roku w kwocie 5.000 zł,
w dniu 15 marca 2015 roku w kwocie 33.250 zł,
w dniu 15 czerwca 2015 roku w kwocie 33.250 zł,
w dniu 15 września 2015 roku w kwocie 33.250 zł,
w dniu 15 grudnia 2015 roku w kwocie 33.250 zł,
w dniu 15 marca 2016 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 czerwca 2016 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 września 2016 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 grudnia 2016 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 marca 2017 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 czerwca 2017 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 września 2017 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 grudnia 2017 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 marca 2018 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 czerwca 2018 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 września 2018 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 grudnia 2018 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 marca 2019 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 czerwca 2019 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 września 2019 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 grudnia 2019 roku w kwocie 30.800 zł,
w dniu 15 marca 2020 roku w kwocie 31.175 zł,
w dniu 15 czerwca 2020 roku w kwocie 31.175 zł,
w dniu 15 września 2020 roku w kwocie 31.175 zł,
w dniu 15 grudnia 2020 roku w kwocie 31.175 zł,
8). Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 9). W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu brak dodatkowych opłat i prowizji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia przez Wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wieliczkach, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Wieliczkach, pok. Nr 13, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wieliczki, 30 sierpnia 2012
Wykonawcy
Zainteresowani udziałem
W nw. postępowaniu
Fn.I.271.3.2012
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
i odpowiedzi na pytania
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2012 r.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza się na druku skierowanym do zamawiającego jako załącznika do niniejszego pisma, odpowiedzi pozostałe pytania:
Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy Prawo bankowe w zakresie roszczeń wynikających z weksla jak i umowy kredytowej.
- dochody ze sprzedaży majątku wyniosły: 12.824,50 zł.
- dochody własne za II kw. 2012 r. zrealizowano w kwocie 1.461.356,41 zł;
4. Proszę o podanie wysokości podatku od nieruchomości za II kwartał 2012 r.
- 388.504,80 zł
5. Proszę o podanie wysokości dotacji za II kw. 2012 r.
- 1.935.259,21 zł.
6. Proszę o podanie wysokości odsetek od kredytów za II kwartał 2012 r.
- 72.178,72 zł.
7. Czy w umowie kredytowej rok obrachunkowy ma liczyć 365 dni a w przypadku roku przestępnego 366 dni (kalendarz rzeczywisty)?
- TAK
8. Na jaką datę ma być liczone pełne wykorzystanie kredytu przy podaniu kosztu kredytu? Czy na 31.12.2012 r.
- TAK na 31.12.2012 r.
9. Czy Zamawiający ma zawarte umowy leasingowe?
- NIE
10. Czy Zamawiający ma zawarte umowy factoringu?
NIE
Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Załączniki szt. 1
Do wiadomości:
Wieliczki, 03 września 2012
Wykonawcy
Zainteresowani udziałem
W nw. postępowaniu
Fn.I.271.3.2012
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
i odpowiedzi na pytania
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2012 r.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informuję:
Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy Prawo bankowe w zakresie roszczeń wynikających z weksla jak i umowy kredytowej.
Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Do wiadomości:
Wieliczki, 05 września 2012
Wykonawcy
Zainteresowani udziałem
W nw. postępowaniu
Fn.I.271.3.2012
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
i odpowiedzi na pytania
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 795.500 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2012 r.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, informuję:
1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na poddanie się egzekucji do wysokości dwukrotności kwoty kredytu? Jeśli nie, proszę o podanie kwoty do jakiej Zlecający podda się egzekucji.
Do wysokości kwoty kredytu.
Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Do wiadomości:
- wszyscy uczestnicy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach