Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach rok 2011 - archiwum

Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Olecko – Krupin – Szczecinki o nr ew. 1899N w miejscowości Krupin

Wieliczki, dn. 12. 09. 2011 r.

G.I.7021-3.2.2011                                                                      


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Olecko – Krupin – Szczecinki o nr ew. 1899N w miejscowości Krupin Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Urząd Gminy w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

 

 

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 Budowa chodnika o długości około 0,6 km, wraz z odwodnieniem korpusu drogowego, przedłużeniem przepustu rurowego pod drogą.

Zakres robót zgodny z  kosztorysem ofertowym zamieszczonym na stronie internetowej  www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45233222-1  Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

30 listopada 2011 r.

 


VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

-  Wykonawca ustanawia kierownika budowy,  osoba winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności  drogowej, będąca/e członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

 Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

3)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadanych narzędzi i urządzeń  jakimi dysponuje  oraz wykazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

Ponadto osoba/y winna/e  posiadać uprawnienia budowlane w specjalności  drogowej, będąca/e członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa – należy dostarczyć kserokopie uprawnień  i Zaświadczeń Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzonych „za zgodność z oryginałem”

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert   że  Oferent posiada środki finansowe na wykonanie 60 % ceny ofertowej zadania.

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 Pozostałe warunki opisano w SIWZ  pkt  V          

 


VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 CENA                     100       

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:  30. 09.  2011 do godz. 9.00

 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  13 

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia:  30. 09.  2011 r., o godz.  9.30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  1

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

 

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza   ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 285830-2011 Data zamieszczenia: 13.09.2011 r.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 września 2011 11:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1090
13 września 2011 11:56 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [wykaz_zjazdow.pdf] do dokumentu.
13 września 2011 11:54 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [ii_zjazdy_drog_gospodarczych.pdf] do dokumentu.
13 września 2011 11:54 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [opis_do_proj_bud_chodnika_w_m_krupin.pdf] do dokumentu.