Wieliczki, 27.11.2008 r.
OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm)
Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach
Ul. Lipowa 10
19-404 Wieliczki
Tel./fax (087) 521-42-36
e-mail: boswiel@medianet.pl
2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).
3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
http://bazagmin.pl/bip_wieliczki
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia dzieci i uczniów do szkól i przedszkola z terenu gminy Wieliczki w dni nauki szkolnej wg tras określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wspólny słownik zamówień – CPV 60-11-30-00-4 – usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych.
5. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonywanie zamówienia w okresie 02.01.2009 – 31.12.2010 r. (w dni nauki szkolnej).
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego wg metody spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń.
8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Jedynym kryterium jest cena – 100%
10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach
19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 10
Pok. Nr 11 (sekretariat)
do dnia 05.12.2008 r. do godz. 10:00
11. TERMIN ZWIAZANIA OFERTĄ
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni.
12. INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
13. INFROMACJE O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą dynamicznego systemu zakupów.
14. INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje zastosowania wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. INFORMACJE O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Marek Dobrzyń
Dyrektor Biura Obsługi Szkół
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach