Przetargi - archiwum

Przetarg nieograniczony na dostawę Aparatu USG

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP/01/2009. Nazwa zadania:  Dostawa aparatu USG  

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Wieliczkach   zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Wieliczkach
ul.  Jeziorna 14
19 - 404  Wieliczki
Strona:  http://bip.bazagmin.pl/wieliczki
E-mail:
spgoz.wieliczki@neostrada.pl
Godziny urzędowania:  7.30  do  15.30
 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bazagmin.pl/bip_wieliczki

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można ponadto uzyskać pocztą lub osobiście

Cena SIWZ  - 0 zł. .

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Aparat USG 1 kpl. Zgodnie z załączoną specyfikacją oraz szczegółowym opisem zamówienia – parametry techniczne USG

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych  

 

Wspólny Słownik Zamówień:

33100000-1 Urządzenia Medyczne

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

w okresie 7 dni  licząc od daty podpisania umowy
 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

 

Pozostałe warunki opisano w SIWZ  pkt. 5

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

 CENA - 100 % 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia:  10.12.2009 do godz. 11.00

 w siedzibie zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Wieliczkach

ul. Jeziorna 14

19 – 404  Wieliczki

Pokój księgowej 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 10.12.2009 r., o godz.  11.10

w siedzibie zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Wieliczkach

ul. Jeziorna 14

19 – 404  Wieliczki

Pokój księgowej 

                         

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 10.01.2010 r.

                          

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

 

 

XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza  zastosować aukcji elektronicznej

 

XV. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 229483-2009 dnia 02.12.2009 roku

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 grudnia 2009 15:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 2340
14 grudnia 2009 08:56 (Marek Kowalewski) - Zmiana treści dokumnetu.
02 grudnia 2009 15:02 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika.
02 grudnia 2009 15:00 (Marek Kowalewski) - Zmiana treści dokumnetu.