Zamówienia o wartości poniżej 130 tys. zł netto

Zapytanie o zaprojektowanie i wykonanie częściowej wymiany oświetlenia ulicznego

Wieliczki, 2019-08-14

G.I.7013.1.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).

 

  1. Zamawiający:

                                   Gmina Wieliczki

                                   ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki

                                   REGON 790671337

                                   NIP 847-161-21-55

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie częściowej wymiany oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Cimochy, Godziejewo, Krzyżewko, Nowe Raczki, Rynie, Urbanki, Wieliczki.

 

 

  1. Zakres przedmiotu zamówienia:

 

1)    opracowanie dokumentacji technicznej;

2)    uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji;

3)    wymiana istniejących opraw oświetleniowych  typu WLS i LRF na oprawy typu LED wraz z wymianą gniazda bezpiecznikowego i przewodów zasilających – ok. 55 sztuk;

4)    wymiana wysięgnika rurowego oprawy – jeżeli zajdzie konieczność;

5)    wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń i decyzji - jeżeli będą wymagane;

6)    przeprowadzenie odbioru i przekazania materiałów z demontażu.

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje również:

 

1)    opracowanie dokumentacji technicznej (przekazanie zamawiającemu                            2 egzemplarzy w  wersji papierowej + 1 wersji elektronicznej na płycie CD/DVD)

2)    uzyskanie map do celów projektowych – jeżeli zajdzie konieczność;

3)    uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego uzgodnienia dokumentacji technicznej z Rejonem Energetycznym w Ełku i w Suwałkach;

4)    uzyskanie niezbędnych dokumentów, decyzji w celu sporządzenia dokumentacji projektowej;

5)    uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego podczas prac związanych                z wymianą oświetlenia;

6)    opracowanie projektu organizacji ruchu podczas prac związanych z wymianą oświetlenia oraz uzyskanie jego zatwierdzenia (jeżeli będzie konieczne);

7)    Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za miejsce prowadzenia robót, w tym za bezpieczeństwo pieszych i pojazdów poruszających się                   w obrębie.

 

  1. Parametry techniczne opraw oświetleniowych w technologii LED:

1)    konstrukcja oprawy – odlew aluminiowy, maskownica aluminium anodowane,

2)    moc całkowita oprawy do max 67W,

3)    strumień świetlny oprawy min. 8000lm, efektywność świetlna 119 lm/W

4)    temperatura barwy światła 4000K +/- 200K,

5)    oprawa przystosowana do pracy w temperaturach od -40°C do +40°C,

6)    zasilacz wyposażony w zabezpieczenia: zwarciowe, rozwarciowe, temperaturowe,

7)    moduł LED wyposażony w czujnik termiczny zabezpieczający diody przed przegrzaniem,

8)    IP66 modułu optycznego i zasilacza,

9)    wymaga się zabezpieczenia pozaprzepięciowego poza zasilaczem min. 10 [kV],

10)  oprawa wyposażona w programowalny zasilacz umożliwiający  zaprogramowanie na etapie produkcji stosowanych profili czasowych oraz zmianę mocy oprawy,

11)  gwarancja producenta na oprawę minimum 5 lat z możliwością wydłużenia do 10 lat.

 

Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączona została karta katalogowa oprawy.

 

     6. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy    

         wyborze oferty:

 

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

Kryterium nr 1 - cena - 60 %

Kryterium nr 2 - termin realizacji - 40%

 

 

     7. Opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:


1)  Cena (C) – maksymalnie 60 punktów przy zastosowaniu poniższego wzoru:
 
        cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert
C =  __________________________________________ x 100 pkt x 60%
                 cena oferty badanej
 
C – uzyskana ilość punktów badanej oferty


 
2)   Termin realizacji zamówienia (R) 40% - maksymalnie 40 punktów, przy następującym założeniu sposobu przyznawania punktów:


- 15 listopada 2019r. – 0 pkt,
- 30 października 2019r. – 20 pkt,
- 15 października 2019r. – 40 pkt.
  

      8. Termin realizacji - nie później niż do 15.11.2019r.

 

      9. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

 

Ofertę należy złożyć do dnia 26.08.2019r. do godz. 15.00 w siedzibie Zamawiającego:

Gmina Wieliczki

ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki

pokój nr 13 - sekretariat

z dopiskiem: "Wymiana oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Cimochy, Godziejewo, Krzyżewko, Nowe Raczki, Rynie, Urbanki, Wieliczki".

 

       10. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:

 

Podinspektor w Referacie Gospodarczym –  Rafał Morusiewicz tel. (87) 621-90-77    w godz. od 7.30 - 15.30. ‘

 

      11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, dla którego ma być opracowana dokumentacja techniczna oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do skalkulowania  wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.

  

       12. Wykonawca w ramach oferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia musi wycenić koszty związane z zakupem materiałów, robociznę, pracę sprzętu budowlanego, sporządzenie dokumentacji technicznej wraz z uzgodnieniami oraz odbiory i przekazanie materiałów z demontażu.

 

       13. Ilość opraw podanych w niniejszym zapytaniu ofertowym jest wielkością orientacyjną, przyjętą przez Zamawiającego do oszacowanie wartości zamówienia i nie mogą być podstawą do zmiany ceny ofertowej w przypadku, gdy rzeczywiste wielkości będą różniły się od przyjętych przez Zamawiającego, dlatego zaleca się, żeby Oferent dokonał wizji w terenie.

 

       14. Informujemy, że zaproponowane ceny i terminy będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.

 

        15. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji oferenta.

 

 

 

 

Załącznik nr 1

(pieczęć Wykonawcy)

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Gmina Wieliczki

ul. Lipowa 53

19-404 Wieliczki

tel. 87 621-90-60

 

 

Nawiązując do zaproszenia ofertowego z dnia 14.08.2019r. oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:

 

brutto ……………………………... zł (słownie: …………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………….) w tym podatek VAT w wysokości ……. % co stanowi kwotę: ................................. zł, wartość usług bez podatku VAT (netto) wynosi: ….............................................................. zł (słownie: …………………………………….…………………………………………………………………….).

 

 

Termin realizacji - .............................................................................

 

Na wykonany przedmiot zamówienia udzielimy gwarancji na okres: ............................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Upełnomocniony przedstawiciel

Data: ....................................

..........................................

(podpis, pieczęć)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

(pieczęć Wykonawcy)

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

 

Wyrażamy chęć uczestnictwa w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego organizowanym przez Gminę Wieliczki , którego przedmiotem jest zaprojektowanie                          i wykonanie częściowej wymiany oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Cimochy, Godziejewo, Krzyżewko, Rynie, Wieliczki w terminie i pod warunkami określonymi                          w zapytaniu ofertowym.

 

1. Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w zaproszeniu;

2. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny                  i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia;

3. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w zaproszeniu i przyjmujemy je bez zastrzeżeń;

5. Oświadczamy, że zobowiązujemy się w razie wyboru naszej oferty do podpisania                               w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie umowy na wykonanie prac;

6. Oświadczamy, że zdobyliśmy wszelkie informacje, które mogą być niezbędne i konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy;

7. Deklarujemy, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszej „Ofercie” są kompletne, prawdziwe i dokładne w każdym szczególe;

8. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

Upełnomocniony przedstawiciel

Data: ....................................

..........................................

(podpis, pieczęć)

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 14 sierpnia 2019 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 sierpnia 2019 08:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grzegorz Kłoczko
Ilość wyświetleń: 871
20 sierpnia 2019 08:48 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 sierpnia 2019 08:48 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 sierpnia 2019 08:47 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)