Ogłoszenia o treści i wyborze ofert oraz udzieleniu zamówienia

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT: Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Uruchomienie e-usług publicznych dla mieszkańców gminy Wieliczki”

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: G.IV.271.1.2020 Nazwa zadania: Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Uruchomienie e-usług publicznych dla mieszkańców gminy Wieliczki”

 

 

Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze. zm.) Gmina Wieliczki  informuje, co następuje:

 

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto: 786 585,00  zł  w tym:

- dla pierwszej części zamówienia wynosi brutto:712 785,00 zł

- dla drugiej części zamówienia wynosi brutto : 73 800,00zł zł

 

W terminie do dnia 2019-03-23 złożono następujące oferty:

 

 

1.Na pierwszą cześć zamówienia pn . Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu.

 

 

Numer Oferty :1

Konsorcjum firm.                  

Nazwa wykonawcy 1:Tensoft Sp. z o.o.             

Adres wykonawcy 1 :ul. Technologiczna 2, 45-839 Opole

Nazwa wykonawcy 2 : Comtegra S.A           

Adres wykonawcy 2 :ul. Puławska 474, 02-884 Warszawa

Cena (C)  brutto : 701 016,36 zł

Czas usunięcia Awarii (A): 1 dzień

Czas usunięcia Błędu (B): 3 dni

Czas usunięcia Wady (W): 5 dni

                             

 

Numer Oferty : 2                        

Nazwa wykonawcy:   ZETO PROJEKT Sp. z o.o.          

Adres wykonawcy:   ul. Pieniężnego 15, 10-003 Olsztyn         

Cena (C)  brutto : 711 604,20 zł

Czas usunięcia Awarii (A): 3 dni

Czas usunięcia Błędu (B): 6 dni

Czas usunięcia Wady (W): 10 dni

                     

 2 .Na drugą część zamówienia pn. Dostawa sprzętu komputerowego .

 Numer Oferty .:      1                   

Nazwa wykonawcy:   Sygnite SA         

Adres wykonawcy:   ul. Modlińska 199a/21, 03-122 Warszawa           

Cena ofertowa (C) brutto : 83 640,00 zł             

Okres udzielonej gwarancji na skaner dokumentowy (GS): 60 miesięcy

Warunki serwisu gwarancyjnego na zestawy komputerowe (S):

  1.  usługi serwisu gwarancyjnego w miejscu instalacji urządzenia – TAK
  2. czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego – TAK

Termin dostawy (D) : 40 dni

 

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24 marca 2020 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 marca 2020 09:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grzegorz Kłoczko
Ilość wyświetleń: 1183
24 marca 2020 09:44 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)