Ogłoszenia o treści i wyborze ofert oraz udzieleniu zamówienia

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - usługi związane utrzymaniem dróg

 G.IV.271.4.2018

Wieliczki 20.04.2018 r.

 

 ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: G.IV.271.4.2018.

Nazwa zadania: Usługi związane utrzymaniem dróg na terenie gminy Wieliczki w 2018 r.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę / oferty w zakresie następujących części zamówienia:

 

Numer zadania ( nr części zamówienia ): 1

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo–Usługowe „TRANSLECH”Leszek Paulako          

Adres wykonawcy:  19-404 Wieliczki, Jelitki 4          

 

Numer zadania (nr części zamówienia ) : 2

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo–Usługowe „TRANSLECH”Leszek Paulako          

Adres wykonawcy:  19-404 Wieliczki, Jelitki 4          

 

Numer zadania ( nr części zamówienia ): 3

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo–Usługowe „TRANSLECH”Leszek Paulako          

Adres wykonawcy:  19-404 Wieliczki, Jelitki 4          

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferty najkorzystniejsze w zakresie każdej części zamówienia wybrane zostały zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty te otrzymały najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

1) Na pierwszą cześć zamówienia, która dotyczy dostawy mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwiru) bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki, zgodnie z pkt  3.1 SIWZ.

 

Numer Oferty .:      1                   

Nazwa wykonawcy:   P.H.U „MARGO” Mariusz Gosk        

Adres wykonawcy:   18-400 Łomża, Al. Legionów 151         

Cena jednostkowa brutto: 16,60 zł / t                 

Cena brutto ( C1):  149 400,00 zł                

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac : 24 h

Liczba pkt. w kryterium cena brutto: --

Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: --

Łączna liczba pkt. :--

 

Numer Oferty : 2                        

Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Wod.- Kan. i C.O. „GAL-INST” Zdzisław Galiński             

Adres wykonawcy:  19-500 Gołdap, ul F. Chopina 17         

Cena jednostkowa brutto: 28,29 zł / t                  

Cena brutto ( C1): 254 610,00 zł                

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac : 48 h

Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 39

Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 20

Łączna liczba pkt. : 59

 

Numer Oferty : 3                         

Nazwa wykonawcy:   Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANSLECH”, Leszek Paulako          

Adres wykonawcy:   19-404 Wieliczki, Jelitki 4          

Cena jednostkowa brutto:   18,21 zł / t                

Cena brutto ( C1):    163 890,00 zł             

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac: 5h

Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 60

Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 40

Łączna liczba pkt. : 100

 

 

2) Na drugą część zamówienia, która dotyczy dostawy mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50%  bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki, zgodnie z pkt 3.2 SIWZ.

 

Numer Oferty .:      1                   

Nazwa wykonawcy:   P.H.U „MARGO” Mariusz Gosk         

Adres wykonawcy:   18-400 Łomża, Al. Legionów 151         

Cena jednostkowa brutto: 43,05 zł  / t                 

Cena brutto ( C2):   21 525,00 zł              

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac  : 24 h

Liczba pkt. w kryterium cena brutto: --

Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: --

Łączna liczba pkt. : --

 

Numer Oferty : 2                        

Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Wod.- Kan. i C.O. „GAL-INST” Zdzisław Galiński             

Adres wykonawcy:  19-500 Gołdap, ul. F. Chopina 17         

Cena jednostkowa brutto: 44,28 zł / t                  

Cena brutto ( C2): 22 140,00 zł                

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac: 48 h

Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 60

Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 20

Łączna liczba pkt. : 80

 

Numer Oferty : 3                         

Nazwa wykonawcy:   Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANSLECH”, Leszek Paulako          

Adres wykonawcy:   19-404 Wieliczki, Jelitki 4          

Cena jednostkowa brutto:  46,74 zł / t                

Cena brutto ( C2):   23 370,00 zł              

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac: 5 h

Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 57

Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 40

Łączna liczba pkt. : 97

 

 

3) Na trzecią część zamówienia, która dotyczy równania i profilowania równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, zgodnie z pkt 3.3 SIWZ.

 

 

Numer Oferty : 2                        

Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Wod.- Kan. i C.O. „GAL-INST” Zdzisław Galiński             

Adres wykonawcy:  19-500 Gołdap, ul F. Chopina 17         

Cena jednostkowa brutto: 159,90 zł / r-g                 

Cena brutto ( C3):     55 956,00 zł             

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac  : 48 h

Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 45

Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 20

Łączna liczba pkt. : 65

 

Numer Oferty : 3                         

Nazwa wykonawcy:   Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANSLECH”, Leszek Paulako          

Adres wykonawcy:   19-404 Wieliczki, Jelitki 4          

Cena jednostkowa brutto:  120,54  zł / r-g                

Cena brutto ( C3):  42 189,00  zł                

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac: 5 h

Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 60

Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 40

Łączna liczba pkt. : 100

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawców / wykonawcy:

 

W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:

 

Lp.

Wykonawca

Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia  oferty Wykonawcy

1.

Nr oferty 1 ( dot. 1 i 2 części zamówienia )

P.H.U „MARGO”

Mariusz Gosk       

18-400 Łomża,

Al. Legionów 151         

 

 

 

Zamawiający na podstawie art. 24 ust 1. pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) wykluczył Wykonawcę z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w związku z nie wykazaniem spełnienia warunków udziału w postepowaniu .

UZASADNIENIE:

Zamawiający po dokonaniu oceny ofert, pismem G.IV.271.4.2018  z dnia 06.04.2018 r. ( przesłanym elektronicznie ), w związku z tym , że oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona, na podstawie art. 26 ust 2ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania . Wykonawca przedłożył  dokumenty, ale z wykazu sprzętu na realizację zamówienia wynikało, że nie dysponuje dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności nie mniejszej niż 12 ton każda, zgodnie z pkt 5.1.3 ppkt. b) SIWZ, dlatego Zamawiający na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp pismem nr G.IV.271.4.2018 z dnia 18.04.2018 r.  (- przesłanym drogą elektroniczną w tym samym dniu - ) wezwał do złożenia wymaganego dokumentu. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych wezwaniem dokumentów, co spowodowało, że nie potwierdził spełnienia warunków udziału w postępowaniu .

Powyższe skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12 Pzp, zgodnie z którym wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu .

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:

 

W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty:

 

 

Lp.

Wykonawca

Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty Wykonawcy

1

Nr oferty 1 ( dot. 1 i 2 części zamówienia )

P.H.U „MARGO”

Mariusz Gosk       

18-400 Łomża,

Al. Legionów 151         

 

 

W związku z wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 24 ust 4 ustawy   Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zgodnie z którym ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia .

 

4. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą / wykonawcami, w zakresie poszczególnych zadań.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

3)   wyboru najkorzystniejszej oferty

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.

Z upowaznienia Wójta

Barbara Masłowska

Sekretarz Gminy

 

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20 kwietnia 2018 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 kwietnia 2018 20:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grzegorz Kłoczko
Ilość wyświetleń: 1092
23 kwietnia 2018 11:10 (Grzegorz Kłoczko) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 kwietnia 2018 20:55 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)