G.IV.271.4.2018
Wieliczki 20.04.2018 r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: G.IV.271.4.2018.
Nazwa zadania: Usługi związane utrzymaniem dróg na terenie gminy Wieliczki w 2018 r.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę / oferty w zakresie następujących części zamówienia:
Numer zadania ( nr części zamówienia ): 1
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo–Usługowe „TRANSLECH”Leszek Paulako
Adres wykonawcy: 19-404 Wieliczki, Jelitki 4
Numer zadania (nr części zamówienia ) : 2
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo–Usługowe „TRANSLECH”Leszek Paulako
Adres wykonawcy: 19-404 Wieliczki, Jelitki 4
Numer zadania ( nr części zamówienia ): 3
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo–Usługowe „TRANSLECH”Leszek Paulako
Adres wykonawcy: 19-404 Wieliczki, Jelitki 4
Uzasadnienie wyboru:
Oferty najkorzystniejsze w zakresie każdej części zamówienia wybrane zostały zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty te otrzymały najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
1) Na pierwszą cześć zamówienia, która dotyczy dostawy mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwiru) bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki, zgodnie z pkt 3.1 SIWZ.
Numer Oferty .: 1
Nazwa wykonawcy: P.H.U „MARGO” Mariusz Gosk
Adres wykonawcy: 18-400 Łomża, Al. Legionów 151
Cena jednostkowa brutto: 16,60 zł / t
Cena brutto ( C1): 149 400,00 zł
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac : 24 h
Liczba pkt. w kryterium cena brutto: --
Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: --
Łączna liczba pkt. :--
Numer Oferty : 2
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Wod.- Kan. i C.O. „GAL-INST” Zdzisław Galiński
Adres wykonawcy: 19-500 Gołdap, ul F. Chopina 17
Cena jednostkowa brutto: 28,29 zł / t
Cena brutto ( C1): 254 610,00 zł
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac : 48 h
Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 39
Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 20
Łączna liczba pkt. : 59
Numer Oferty : 3
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANSLECH”, Leszek Paulako
Adres wykonawcy: 19-404 Wieliczki, Jelitki 4
Cena jednostkowa brutto: 18,21 zł / t
Cena brutto ( C1): 163 890,00 zł
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac: 5h
Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 60
Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 40
Łączna liczba pkt. : 100
2) Na drugą część zamówienia, która dotyczy dostawy mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50% bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki, zgodnie z pkt 3.2 SIWZ.
Numer Oferty .: 1
Nazwa wykonawcy: P.H.U „MARGO” Mariusz Gosk
Adres wykonawcy: 18-400 Łomża, Al. Legionów 151
Cena jednostkowa brutto: 43,05 zł / t
Cena brutto ( C2): 21 525,00 zł
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac : 24 h
Liczba pkt. w kryterium cena brutto: --
Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: --
Łączna liczba pkt. : --
Numer Oferty : 2
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Wod.- Kan. i C.O. „GAL-INST” Zdzisław Galiński
Adres wykonawcy: 19-500 Gołdap, ul. F. Chopina 17
Cena jednostkowa brutto: 44,28 zł / t
Cena brutto ( C2): 22 140,00 zł
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac: 48 h
Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 60
Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 20
Łączna liczba pkt. : 80
Numer Oferty : 3
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANSLECH”, Leszek Paulako
Adres wykonawcy: 19-404 Wieliczki, Jelitki 4
Cena jednostkowa brutto: 46,74 zł / t
Cena brutto ( C2): 23 370,00 zł
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac: 5 h
Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 57
Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 40
Łączna liczba pkt. : 97
3) Na trzecią część zamówienia, która dotyczy równania i profilowania równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, zgodnie z pkt 3.3 SIWZ.
Numer Oferty : 2
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Wod.- Kan. i C.O. „GAL-INST” Zdzisław Galiński
Adres wykonawcy: 19-500 Gołdap, ul F. Chopina 17
Cena jednostkowa brutto: 159,90 zł / r-g
Cena brutto ( C3): 55 956,00 zł
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac : 48 h
Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 45
Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 20
Łączna liczba pkt. : 65
Numer Oferty : 3
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „TRANSLECH”, Leszek Paulako
Adres wykonawcy: 19-404 Wieliczki, Jelitki 4
Cena jednostkowa brutto: 120,54 zł / r-g
Cena brutto ( C3): 42 189,00 zł
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac: 5 h
Liczba pkt. w kryterium cena brutto: 60
Liczba pkt. w kryterium czas reakcji: 40
Łączna liczba pkt. : 100
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawców / wykonawcy:
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Lp. |
Wykonawca |
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia oferty Wykonawcy |
1. |
Nr oferty 1 ( dot. 1 i 2 części zamówienia ) P.H.U „MARGO” Mariusz Gosk 18-400 Łomża, Al. Legionów 151
|
Zamawiający na podstawie art. 24 ust 1. pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) wykluczył Wykonawcę z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w związku z nie wykazaniem spełnienia warunków udziału w postepowaniu . UZASADNIENIE: Zamawiający po dokonaniu oceny ofert, pismem G.IV.271.4.2018 z dnia 06.04.2018 r. ( przesłanym elektronicznie ), w związku z tym , że oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona, na podstawie art. 26 ust 2ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia dokumentów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania . Wykonawca przedłożył dokumenty, ale z wykazu sprzętu na realizację zamówienia wynikało, że nie dysponuje dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności nie mniejszej niż 12 ton każda, zgodnie z pkt 5.1.3 ppkt. b) SIWZ, dlatego Zamawiający na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp pismem nr G.IV.271.4.2018 z dnia 18.04.2018 r. (- przesłanym drogą elektroniczną w tym samym dniu - ) wezwał do złożenia wymaganego dokumentu. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych wezwaniem dokumentów, co spowodowało, że nie potwierdził spełnienia warunków udziału w postępowaniu . Powyższe skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12 Pzp, zgodnie z którym wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu . |
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty:
Lp. |
Wykonawca |
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty Wykonawcy |
1 |
Nr oferty 1 ( dot. 1 i 2 części zamówienia ) P.H.U „MARGO” Mariusz Gosk 18-400 Łomża, Al. Legionów 151
|
W związku z wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 24 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zgodnie z którym ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą oraz na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia . |
4. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą / wykonawcami, w zakresie poszczególnych zadań.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
3) wyboru najkorzystniejszej oferty
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.
Z upowaznienia Wójta
Barbara Masłowska
Sekretarz Gminy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach