Ogłoszenia o treści i wyborze ofert oraz udzieleniu zamówienia

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - Przebudowa drogi Krupin – Nowe Raczki 2017 r.

G.IV.271.6.2017

Wieliczki, 2017-07-26

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: G.IV.271.6.2017. Nazwa zadania: Przebudowa drogi Krupin – Nowe Raczki 2017 r.

 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

  Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ul. Konstytucji 3 Maja 1A,19-500 Gołdap

 Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 96 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------

 

Oferta nr 1

Nazwa wykonawcy:              Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.

Adres wykonawcy:              ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19-500 Gołdap

Cena oferty brutto:               274 998, 23 zł

Okres oferty :                        72 m-ce

Liczba pkt. w kryterium Cena brutto: 56

Liczba pkt. w kryterium Okres gwarancji: 40

Liczba pkt. razem : 96

 

Oferta nr 2

Nazwa wykonawcy:              Zakład Usługowo -Transportowo-Handlowy Bogusław Wisowaty

Adres wykonawcy:              ul. Jagodowa 12, 19-300 Ełk

Cena oferty brutto:               255 743,14 zł

Okres gwarancji:                  60 m -cy

Liczba pkt. w kryterium Cena brutto: 60

Liczba pkt  w kryterium Okres gwarancji: 30

Liczba pkt. razem 90

 

Oferta nr 3

Nazwa wykonawcy:       Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna

Adres  wykonawcy:         ul. Przytorowa 24, 16-400 Suwałki

Cena oferty brutto:           356 062,86  zł

Okres gwarancji :            36 m-cy

Liczba pkt. w kryterium Cena brutto: 43

Liczba pkt. w kryterium Okres gwarancji: 10

Liczba pkt. razem: 53

 

Oferta nr 4

Nazwa wykonawcy:       STRABAG Sp. z o. o.

Adres  wykonawcy:         ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków

Cena oferty brutto:           345 974,76 zł

Okres gwarancji :            60 m-cy

Liczba pkt. w kryterium Cena brutto: 44

Liczba pkt. w kryterium Okres gwarancji: 30

Liczba pkt. razem :74

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

5. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą., w zakresie poszczególnych zadań.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)   wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)   odrzucenia oferty wykonawcy

3)   wyboru najkorzystniejszej oferty

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1)   niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)   zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2017-07-26
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 lipca 2017 10:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grzegorz Kłoczko
Ilość wyświetleń: 1197
27 lipca 2017 10:32 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)