G.IV.6233.1.2016
Wieliczki, 2016-11-16
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: G.IV.6233.1.2016. Nazwa zadania: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Wieliczki
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Gmina Wieliczki informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: brutto 336.000,00 zł
W terminie do dnia 2016-11-16 złożono następujące oferty:
Złożone oferty
---------------------------------------------------------------------------
Numer oferty.: 1
Nazwa wykonawcy: MPO Sp. z.o.o.
Adres wykonawcy: ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950
Cena brutto: 360.688,00 zł
Termin płatności 30 dni
Kryterium środowiskowe: 4 szkolenia
Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2017r. do 31.12. 2018r.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Z up. Wójta:
Sekretarz Gminy – Barbara Masłowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach