Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi: Zapewnienie transportu i opieki dla uczniów podczas wyjazdów

Ogłoszenie nr 607361-N-2017 z dnia 2017-10-25 r. 

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wieliczkach: Zapewnienie transportu i opieki dla uczniów podczas wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu „Nowoczesna edukacja w Gminie Wieliczki” 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Tak


Nazwa projektu lub programu 
Projekt „Nowoczesna edukacja w Gminie Wieliczki” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki, Poddziałanie 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wieliczkach, krajowy numer identyfikacyjny 28150410000000, ul. Wieliczki 10 , 19404  Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 875 214 150, e-mail spwieliczki@wp.pl, faks 875 214 150. 
Adres strony internetowej (URL): http://wieliczki.bipgmina.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 
http://wieliczki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie 
http://wieliczki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
Adres: 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie transportu i opieki dla uczniów podczas wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu „Nowoczesna edukacja w Gminie Wieliczki” 
Numer referencyjny: ZSP.26.7.2017 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie transportu i opieki dla uczniów podczas 5 wyjazdów edukacyjnych uzupełniających zajęcia pozalekcyjne realizowane w 2017 i 2018 r. z projektu „Nowoczesna edukacja w Gminie Wieliczki”. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przewidzianych prawem bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu oraz opieki uczestnikom wyjazdu przez osoby z przygotowaniem pedagogicznym. Zakres zmówienia obejmuje realizację w/w usługi podczas następujących wyjazdów edukacyjnych dla min. 45 uczniów w ramach: a) zajęć matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Wieliczkach - Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne w Olsztynie (IV kwartał 2017 r.) b) zajęć humanistyczno-językowych w Szkole Podstawowej w Wieliczkach - teatr w Białymstoku (I półrocze 2018 r.) c) zajęć matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Wieliczkach - Centrum Nauki Kopernik w Warszawie w II kwartale 2018 r. (I półrocze 2018 r.) d) zajęć matematyczno- przyrodniczych w Filii Szkoły Podstawowej w Wieliczkach z siedzibą w Cimochach - Republika Ściborska i Zatyki - Bezkrwawe safari (I półrocze 2018 r.) e) zajęć humanistyczno- językowych w Szkole Podstawowej w Wieliczkach - Gallindia i Miasteczko Mrongoville (I półrocze 2018 r.) Szczegółowy opis tras przewozu i zakresu usług w ramach projektu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca świadczyć będzie usługi środkami lokomocji, które spełniają wszelkie wymagania dotyczące przewozu dzieci i młodzieży zawarte w obowiązujących przepisach prawa. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób, muszą być w pełni sprawne i wyposażone w klimatyzację oraz powinny posiadać, zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednie oznakowanie pojazdu do przewozu dzieci i młodzieży. Pojazdy wykonujące usługę muszą być sprawne, posiadać aktualny przegląd techniczny oraz posiadać ubezpieczenia OC, NW i spełniać inne niezbędne wymagania zgodne z przepisami prawa do przewozu osób na terenie kraju. Wykonawca z chwilą realizacji przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za czynności przewozowe, w tym zapewnienie opieki przez osoby z przygotowaniem pedagogicznym w liczbie 1 opiekun na 15 uczniów (3 opiekunów na grupę 45 uczniów). Wykonawca pokrywa koszty wszelkich należnych podatków, opłat parkingowych i obciążeń publiczno-prawnych związanych z transportem. Ze względu na możliwość realizacji wyjazdów edukacyjnych w tym samym dniu Wykonawca powinien posiadać minimum 2 autobusy o liczbie miejsc co najmniej 50. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek awarii autobusów Wykonawca powinien zapewnić płynność jazdy poprzez zapewnienie autobusu zastępczego. Termin przyjazdu i powrotu ustala Zamawiający z Wykonawcą co najmniej na 3 tygodnie przed terminem realizacji usługi. Wyjazdy będą realizowane w soboty lub inne dni wolne od zajęć. Dojazd do miejsca rozpoczęcia trasy i zjazd do siedziby wykonawcy po zakończeniu przewozu nie będą podlegały obciążeniu dla Zamawiającego. Wykonawca, we własnym zakresie i na własny koszt, zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiednich autobusów wraz z kierowcami (kierowcy muszą być zatrudnieni na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z kierowcami) i zapewnienia punktualnych i zgodnych z harmonogramem przewozów. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie usług. 


II.5) Główny kod CPV: 60172000-4 

Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

63511000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:  lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:  lub zakończenia: 2018-10-31 

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2018-10-31


II.9) Informacje dodatkowe: Wykonywanie zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 października 2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób i/lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego na podstawie art. 5 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne, jeżeli są aktualne, a wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: a) posiadanie autobusów przygotowanych do przewozu dzieci i młodzieży, b) zapewnienie 2 autobusów o liczbie miejsc co najmniej 50, c) zapewnienie bez dodatkowej opłaty przewozu zastępczego, d) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:

 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

 

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

Wykonawca przedkłada wraz z ofertą: 1) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podst. art. 25a ust. 1 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1; 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podst. art. 25a ust. 1 Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu – załącznik nr 2; 4) wypełniony oraz podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 9; 5) oświadczenie o akceptacji treści projektu umowy - załącznik nr 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w/w oświadczenie – załącznik nr 10, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1. pkt. 3 ustawy (brak podstaw do wykluczenia): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny wydruk ze strony internetowej CEiDG; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinien złożyć dokumenty zgodne z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126). 2. W przypadku wątpliwości odnośnie treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów o udzielenie informacji dotyczących tego dokumentu. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1. pkt. 3 ustawy (brak podstaw do wykluczenia): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualny wydruk ze strony internetowej CEiDG 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinien złożyć dokumenty zgodne z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 r., poz. 1126). 2. W przypadku wątpliwości odnośnie treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów o udzielenie informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego na podstawie okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy (spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej) (dotyczy najwyżej ocenionej oferty): W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 3; 2. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdz. V pkt. 2 d wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował; 3. kserokopię dowodów rejestracyjnych z aktualnym przeglądem autobusów przeznaczonych do realizacji zamówienia, 4. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdz. V pkt. 2 d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5. oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4; 6. aktualne kserokopie Polisy ubezpieczenia kierowcy i pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków, OC komunikacyjne; 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (lub krótszym, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie 
Informacja na temat wadium 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

B – czas podstawienia autobusu zastępczego do siedziby zamawiającego w razie awarii

40,00

A - cena oferty za 1 km

60,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 

 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji także w zakresie: a) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby firmy, zmian osób do kontaktu między stronami itp. b) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. c) zmiany taboru komunikacyjnego, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tabor spełniający wymagania określone w SIWZ oraz w ofercie (nie dotyczy rocznika). 2. Zmiana umowy w sytuacjach określonych w ust. 1 nastąpi poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-11-03, godzina: 15:15, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26 października 2017 r.
Dokument wytworzony przez: Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 października 2017 09:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Grzegorz Kłoczko
Ilość wyświetleń: 1288
26 października 2017 09:41 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_10_do_siwz.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 października 2017 09:41 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_9_do_siwz.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 października 2017 09:41 (Grzegorz Kłoczko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_8_do_siwz.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)