Wieliczki dn.01.04.2016 r.
G.IV.271.1.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawy mieszanki żwirowo – piaskowej i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wieliczki w 2016 r. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 poz. 2164)
Urząd Gminy w Wieliczkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Wieliczki
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Telefon: 87 621 90 60
Faks: 87 521 42 77
adres strony internetowej: http://wieliczki.bipgmina.pl
adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest:
1.1. Dostawa mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwiru) bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Dostarczona mieszanka pospółki piaskowo-żwirowej (żwir) 0-40 mm winna być gruboziarnista (zawartość frakcji 2-40 mm ponad 70 %) wolna od zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Pospółka piaskowo-żwirowa powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton . Dostarczony żwir powinien być rozplantowany i wyprofilowany w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczony przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Szacunkowa ilość dostarczonego i rozplantowanego żwiru to około 9.000 ton. Ilość zamówionego żwiru należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.
Pospółka piaskowo-żwirowa (żwir-mieszanka kruszywa naturalnego) będąca przedmiotem dostawy musi pochodzić ze żwirowni, która posiada koncesję na wydobywanie kopalin. Dostarczona pospółka żwirowa (żwir) ma posiadać odpowiednie właściwości materiału do nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych .
2. Przedmiotem drugiej części zamówienia jest:
2.1. Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50% bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Mieszanka kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton . Dostarczona mieszanka powinna być rozplantowana i wyprofilowana w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczona przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Szacunkowa ilość dostarczonej i rozplantowanej mieszanki to około 360 ton. Ilość zamówionej mieszanki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.
3 Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest:
3.1 Równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. wykonanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp. Równiarka powinna być dostosowana do różnej szerokości dróg, w tym do dróg o szerokości 3 m. Przewidywana ilość roboczogodzin pracy równiarki (bez dojazdu) to około 400 roboczogodzin. Ilość roboczogodzin pracy równiarki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z pkt. IV ppkt. 1, pkt. IV ppkt. 2 i pkt. IV ppkt 3
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od momentu podpisania umowy do 31.12.2016 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia/nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach.
2. Wiedza i doświadczenie
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie żwiru lub wykonaniu usług - prac polegających na żwirowaniu, bieżącej konserwacji, równaniu lub remontów dróg o łącznej wartości brutto minimum 50 tys. zł na każde zadanie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia/nie spełnienia w oparciu o wykaz dostaw lub usług zgodnie z załącznikiem nr 3.
3. Potencjał techniczny.
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: co najmniej dwa samochody samowyładowcze – wywrotki o ładowności nie mniejszej niż 12 ton każda, oraz równiarka samojezdna do profilowania dróg o mocy minimum 120 KM. W przypadku ubiegania się wykonawcy tylko o trzecią część zamówienia zgodną z punktem IV.3 wykaże że będzie dysponował równiarką samojezdną do profilowania dróg o mocy 120 KM . Wykonawca załącza wykaz potencjału technicznego– załącznik nr 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia/nie spełnienia.
VIII. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
2 W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
3.1 dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 95 %
Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego– 5 %
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 08.04.2016 r. do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr13
XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 08.04.2016 r. o godz. 9.15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 1(sala konferencyjna)
XIII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
XVII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 65108 Data zamieszczenia 22.03.2016 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach