Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawy mieszanki żwirowo – piaskowej i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wieliczki w 2016r.

Wieliczki dn.22.03.2016 r.

 

G.IV.271.1.2016                                                                                                           

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawy mieszanki żwirowo – piaskowej i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wieliczki w 2016 r. Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 poz. 2164)  

Urząd Gminy w Wieliczkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 Gmina Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: http://wieliczki.bipgmina.pl                                                    

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 http://wieliczki.bipgmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 5. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia są dostawy mieszanki żwirowo - piaskowej i usługi związane z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wieliczki w 2016 r. polegające na:

1.1. Dostawa mieszanki pospółki piaskowo-żwirowej (żwiru) bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Dostarczona mieszanka pospółki piaskowo-żwirowej (żwir) 0-40 mm winna być gruboziarnista  (zawartość frakcji 2-40 mm ponad 70 %) wolna od zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Pospółka piaskowo-żwirowa powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton z wywrotem do tyłu. Dostarczony żwir powinien być rozplantowany i wyprofilowany w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczony przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Szacunkowa ilość dostarczonego i rozplantowanego żwiru to około 9.000 ton. Ilość zamówionego żwiru należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb  w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.

Pospółka piaskowo-żwirowa (żwir-mieszanka kruszywa naturalnego) będąca przedmiotem dostawy musi pochodzić ze żwirowni, która posiada koncesję na wydobywanie kopalin. Dostarczona pospółka żwirowa (żwir) ma posiadać odpowiednie właściwości materiału do nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych .

1.2. Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego 0/31,5 mm doziarnionego łamanym 50%  bezpośrednio na drogi gminne i dojazdowe w gminie Wieliczki. Mieszanka kruszywa naturalnego doziarnionego łamanym powinna być dostarczona samochodami wywrotkami o ładowności nie mniejszej niż 12 ton z wywrotem do tyłu. Dostarczona mieszanka powinna być rozplantowana w miejscu dostawy (droga), a w razie potrzeby zagęszczona przez kilkakrotny przejazd samochodem Wykonawcy w sposób umożliwiający przejazd samochodu osobowego. Szacunkowa ilość dostarczonej i rozplantowanej mieszanki to około 350 ton. Ilość zamówionej mieszanki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb (w tym posiadanych środków finansowych gminy Wieliczki, w tym z funduszu sołeckiego na 2016 r.) w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.

1.3. Równanie i profilowanie równiarką samojezdną nawierzchni dróg żwirowych, gruntowych, oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki, np. wykonanie rowów przydrożnych, ścinanie skarp. Równiarka powinna być dostosowana do różnej szerokości dróg, w tym do dróg o szerokości 3 m. Przewidywana ilość roboczogodzin pracy równiarki (bez dojazdu) to około 400 roboczogodzin. Ilość roboczogodzin pracy równiarki należy traktować szacunkowo, ilość ta może się zwiększać lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45233140-2  Roboty drogowe

45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

od momentu podpisania umowy do 31.12.2016 roku

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

    Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia/nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach.

2. Wiedza i doświadczenie

Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie żwiru lub wykonaniu usług - prac polegających na żwirowaniu, bieżącej konserwacji, równaniu lub remontów dróg o łącznej wartości brutto minimum 50 tys. zł  na każde zadanie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia/nie spełnienia w oparciu o wykaz dostaw lub usług zgodnie z załącznikiem nr 3.

3. Potencjał techniczny.

Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności: co najmniej trzy samochody samowyładowcze – wywrotki o ładowności nie mniejszej niż 12 ton każda, oraz równiarka samojezdna do profilowania dróg o mocy minimum 120 KM. Wykonawca załącza wykaz potencjału technicznego– załącznik nr 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia/nie spełnienia.

 

VIII. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 ustawy

1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • Wykaz potencjału technicznego dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2 W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

3. Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

3.1 dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

IX. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena – 95 %

Czas reakcji każdorazowego przystąpienia do prac od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego– 5 %

 

XI. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:   30.03.2016 r. do godz. 8.00

w siedzibie zamawiającego

 Urząd Gminy w Wieliczkach

 ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr13

 XII. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 30.03.2016 r. o godz.  8.10

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Wieliczkach

 ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr 1(sala konferencyjna)

 XIII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIV. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

XV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 XVI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XVII. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający  dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 65108-2016 Data zamieszczenia: 22.03.2016

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 marca 2016 14:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Próchnicka
Ilość wyświetleń: 1298
22 marca 2016 14:37 (Ewa Próchnicka) - Dodanie załącznika [projekt_umowy_zwirowanie_2016.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 marca 2016 14:37 (Ewa Próchnicka) - Dodanie załącznika [siwz_zwirowanie_2016.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 marca 2016 14:36 (Ewa Próchnicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)