Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Przebudowa drogi wewnętrznej w Niedźwiedzkich.

Wieliczki, dn. 18.09.2014 r.

G.I.7013-7.1.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa drogi wewnętrznej  w Niedźwiedzkich.

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina  Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest  przebudowa  drogi wewnętrznej w Niedźwiedzkich, w tym m. in. położenie nawierzchni asfaltowej na  dł. 0,88 km, szer. 3.0 mb, gr. 8 cm (4 cm warstwa wiążąca, 4 cm.  warstwa ścieralna),  zgodnie z dokumentacją projektową

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45.23.31.20  Roboty w zakresie budowy dróg

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

      20 grudnia  2014 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

-  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku udział postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Obsadzenie stanowiska kierownika budowy o pięcioletnim doświadczeniu w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót.

Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowla -nych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej,

   Informacja banku lub SKOK-u, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert   że  Oferent posiada środki finansowe na wykonanie  100 %  zadania w  określonym przez  SIWZ  czasie.       

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

Pozostałe warunki opisano w SIWZ  pkt  V

VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000 zł, słownie: osiem tysięcy złotych

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 CENA                     100       

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:  06.10.2014 r. do godz. 9.00

 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  13 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 06.10.2014 r., o godz.  9.30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  1

                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza   ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 310662-2014 Data zamieszczenia: 18.09.2014 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 września 2014 12:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1493
02 października 2014 08:11 (Marek Kowalewski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 października 2014 08:01 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [siwz_niedzwiedzkie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 października 2014 08:01 (Marek Kowalewski) - Usunięcie załącznika [siwz_niedzwiedzkie.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)