Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu "SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach

ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki

tel./fax 87 521 42 36

e-mail: projekt.bos@wp.pl

 

Znak sprawy: BOS/10/POKL/2014                                                                 Wieliczki, 20.05.2014 r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach projektu "SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

  1. I.                    TRYB POSTĘPOWANIA

 

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro.

 

  1. II.                  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdów edukacyjnych realizowanych w 2014 i 2015 roku, polegająca na zapewnieniu uczestnikom i uczestniczkom projektu usługi transportowej, ubezpieczenia grupowego, obiadu, biletów wstępu i opieki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  opisany jest
w  załączniku nr 1 (wzór oferty).

2. Należy zapewnić uczestnikom projektu obiad składający się z dwóch ciepłych dań (zupa + obiad mięsny lub ryba). Każdy zestaw obiadowy będzie zawierał surówkę oraz kompot lub sok.

3. Wszystkim uczestnikom wyjazdów edukacyjnych Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bilety wstępu  w zwiedzane miejsca, usługi przewodnickie lub inne formy wskazane przez Zamawiającego.

4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom projektu przewidzianych prawem bezpiecznych i higienicznych warunków pojazdu, ubezpieczenia grupowego od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki uczestnikom wyjazdu przez osoby z przygotowaniem pedagogicznym.

5. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych

 

  1. III.                TERMIN REALIZACJI  ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ

 

  1. Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2015 r.
  2. Osoba wskazana przez Zamawiającego z min. 10 - dniowym wyprzedzeniem poinformuje Wykonawcę o terminach poszczególnych wyjazdów.
  3. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia przekazania Zamawiającemu faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury jest wykonanie usługi.

 

  1. IV.                OPIS WARUNKÓW, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA
  2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób zgodnie z ustawą                       o transporcie drogowym;

2)       dysponują pojazdem:

-        spełniającym wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;

-        posiadającym aktualne OC i NW. Ważne ubezpieczenie wymagane jest w całym okresie realizacji zamówienia;

-        posiadającym taką ilość miejsc siedzących aby przewieźć jednorazowo poszczególne grupy uczestników wskazane w załączniku numer 1 do zapytania ofertowego;

-        posiadającym sprawną klimatyzację;

-        którego rok produkcji jest nie wcześniejszy niż 1999.

  1. Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią powyższych warunków nie będą rozpatrywane.

 

  1. V.                  DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

a)       Formularz Oferty – załącznik nr 1

b)       Oświadczenie - załącznik nr 2.

  1.  Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia:

1)       kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania transportu drogowego osób;

2)       kopii dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW dla pojazdu/ów przewożącego grupy;

3)       kopii dokumentów potwierdzających rok produkcji pojazdu/ów i ilość miejsc siedzących (dowód rejestracyjny).

 

  1. VI.        Przygotowanie ofert:
  1. Kompletna oferta musi zawierać:

a)        Ofertę wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1

b)         Oświadczenie wraz z opisem posiadanej bazy transportowej - załącznik nr 2

  1. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem.
  2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  3. Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.
  4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

 

  1. VII.              Miejsce i termin złożenia ofert:
  2. Oferta może być złożona osobiście, drogą pocztową lub drogą mailową - skan podpisanej                  i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: projekt.bos@wp.pl lub faksem na nr 87 5214236 do 26 maja 2014 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawia-jącego).
  3. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Marta Kapicka – Specjalistka ds. Zamówień Publicznych, tel. 692274985.
  4. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.
    1. VIII.    Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
  1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium cena – 100%
  2. Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

 

                        wartość minimalna wśród złożonych ofert

Xn        =          _________________________________ x 100%

                        wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

 

  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
  2. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
  3.  W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  4. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

 

  1. IX.                FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
  1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.
  3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

 

  1. X.          Finansowanie:

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji  w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

 

  1. XI.        Wykaz załączników:

Załącznikami do niniejszego zapytania są następujące wzory:

l.p.

Oznaczenie Załącznika

Nazwa Załącznika

1)       

Załącznik nr 1

Wzór oferty

2)       

Załącznik nr 2

Oświadczenie wraz z opisem posiadanej bazy transportowej

3)       

Załącznik nr 3

Wzór umowy

 

 

Zamawiający

 

Marek Dobrzyń

Dyrektor BOS

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 maja 2014 17:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1198
20 maja 2014 17:11 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__wzor_umowy_bos.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 maja 2014 17:11 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__oswiadczenie_wraz_z_opisem_posiadanej_bazy_transporto wej_bos.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 maja 2014 17:11 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1__oferta_wykonawcy_bos.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)