Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA - Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Biuro Obsługi Szkół w Wieliczkach

ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki

tel. (87) 521 42 36, fax (87) 521 42 36

 NIP 847-13-98-785, REGON 790676180

strona internetowa: www.wieliczki.bipgmina.pl

e-mail: projekt.bos@wp.pl

 

 

Pismo: BOS.251.2.01.2014                                                               Wieliczki dnia: 2014-02-27

O D P O W I E D Ź

na zapytania w sprawie SIWZ

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2014-02-26 do Zamawiającego wpłynęły prośby                     o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:

Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Treść wspomnianej prośby jest następująca :

Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części drugiej

  1. Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę o powierzchni roboczej zgodnej z przedstawionymi wymogami (minimum 1649 x 1157 mm – 79”), ale o mniejszej powierzchni zewnętrznej (węższa rama – zgodnie z aktualnymi trendami w tym zakresie)?
  2. Czy Zamawiający zrezygnuje z tego wymogu: „jednoczesna praca 4 osób”?

Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części czwartej

  1. Na opisany aparat producent daje tylko 12 miesięczną gwarancję. Jest możliwość dokupienia gwarancji rozszerzonej (do 3 lat) jednak to znacznie zwiększy cenę ofert. Czy zamawiający dopuści gwarancję 12 miesięczną czy też należy dokupić gwarancję 3 letnią?

Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części piątej

  1.  Czy Zamawiający zrezygnuje z wymogu umieszczenia jednostki centralnej systemu w obudowie typu „rack”  pozbawionej uchwytów typu „rack”?
  2. Czy Zamawiający zmieni zapis ograniczający możliwość sterowania pracownią tylko do komputera na wymóg sterowania zarówno za pomocą komputera jak i klawiatury (podwójny system zabezpieczeń)?
  3. Proszę o wyjaśnienie znaczenia funkcjonalnego dodatkowego przełącznika on/off jeżeli pracownia obsługiwana tylko za pośrednictwem komputera (a więc również włączana za jego pośrednictwem – przełącznik). Jeżeli Zamawiającemu chodziło o zabezpieczenie dostępu do pracowni przez osoby niepowołane – zwykły przełącznik nie jest żadnym zabezpieczeniem – Zamawiający powinien wymagać uruchomienia pracowni z wykorzystaniem np. karty zbliżeniowej.
  4. Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne pracownię językową zasilaną napięciem bezpiecznym 12V?
  5. Czy z uwagi na konieczność zachowania uczciwej konkurencji  Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę wyposażoną w pisaki bezbateryjne (bezakumulato-rowe) wykorzystujące dołączoną ładowarkę, z pisakami gwarantującymi płynną pracę?
  6. Proszę o wyspecyfikowanie 5 funkcji, które nie są uwzględnione w większości standardowych przycisków tablicy interaktywnej, i które użytkownik (bez dublowania) wykorzystuje w codziennej pracy z tablicą interaktywną.
  7. Czy z uwagi na konieczność zachowania uczciwej konkurencji  Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablice wyprodukowane przez producenta, który nie zajmuje się jednocześnie produkcją tabletów bezprzewodowych i systemów do testów?
  8. Czy Zamawiający zrezygnuje z wymogu nieposiadającego żadnego znaczenia funkcjonalnego dla użytkownika, a utrudniającego ergonomiczne wykorzystanie pracowni (stoliki ucznia i biurko nauczyciela Zamawiający wymaga wyposażenia mebli w blendę o wysokości  min.  50 cm)?

 

Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:

Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części drugiej:

  1. 1.      Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę o powierzchni roboczej zgodnej z przedstawionymi wymogami (minimum 1649 x 1157 mm – 79”), ale o mniejszej powierzchni zewnętrznej (węższa rama – zgodnie z aktualnymi trendami w tym zakresie).
  2. 2.      Zamawiający zrezygnuje z tego wymogu: „jednoczesna praca 4 osób”.

W załączeniu zmieniony załącznik nr 2 (Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części drugiej)

Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części czwartej

  1. Zamawiający dopuści gwarancję 12 miesięczną.

W załączeniu zmieniony załącznik nr 2 (Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części czwartej)

Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części piątej

  1.  Zamawiający zrezygnuje z wymogu umieszczenia jednostki centralnej systemu w obudowie typu „rack”  pozbawionej uchwytów typu „rack”.
  2. Zamawiający zmieni zapis ograniczający możliwość sterowania pracownią tylko do komputera na wymóg sterowania zarówno za pomocą komputera jak i klawiatury (podwójny system zabezpieczeń).
  3. Zamawiający zrezygnuje z tego zapisu.
  4. Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne pracownię językową zasilaną napięciem bezpiecznym 12V.
  5. Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę wyposażoną w pisaki bezbateryjne (bezakumulatorowe) wykorzystujące dołączoną ładowarkę, z pisakami gwarantującymi płynną pracę.
  6. Zamawiający zrezygnuje z tego zapisu.
  7. Zamawiający zrezygnuje z tego zapisu.
  8. Zamawiający zrezygnuje z tego zapisu.

 

W załączeniu zmieniony załącznik nr 2 (Opis parametrów oferowanego produktu – dotyczy części piątej).

 

 

Zamawiający

Dyrektor Biura Obsługi Szkół

Mgr Marek Dobrzyń

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lutego 2014 14:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1148
26 lutego 2014 14:38 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [zmiana_zalacznik_nr_2_dotyczy_czesci_piatej.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 lutego 2014 14:36 (Marek Kowalewski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)