Wieliczki: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 62610 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół , ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 521 42 36, faks 0-87 521 42 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 38.51.00.00-3, 39.00.00.00-2, 32.34.23.00-5, 38.65.34.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty 2. Opis parametrów oferowanego produktu (załącznik nr 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany typu/modelu dostarczonego sprzętu - w przypadku wystąpienia okoliczności, które zmuszają wykonawcę do dostarczenia innego sprzętu i w przypadku gdy Wykonawca przedstawi pisemną informację odnośnie przyczyn, które spowodowały tę sytuację. Sprzęt ten musi posiadać parametry nie gorsze niż sprzęt zaoferowany oraz być w tej samej cenie. 2. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawarta umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 14:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mikroskopów w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatów fotograficznych i kamery w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wieliczki, dnia 21.02.2014r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach