Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez Gminę Wieliczki/ Biuro Obsługi Szkół zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Radosne przedszkolaki w Gminie Wieliczki

Wieliczki: Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez Gminę Wieliczki/ Biuro Obsługi Szkół zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Radosne przedszkolaki w Gminie Wieliczki
Numer ogłoszenia: 386570 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół , ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 521 42 36, faks 0-87 521 42 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczki.bipgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez Gminę Wieliczki/ Biuro Obsługi Szkół zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Radosne przedszkolaki w Gminie Wieliczki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych. Zajęcia oparte zostaną o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym-do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy. Zamawiający zastrzega, że osoba prowadząca zajęcia (np. nauczyciel) z ramienia Wykonawcy (doświadczona firma szkoleniowa) będzie posiadał wykształcenie kierunkowe a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych oraz wykaże się praktyką w tym zakresie. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi podać co najmniej jednego nauczyciela (osobę prowadzącą zajęcia) dla każdego rodzaju zajęć (6 rodzajów zajęć). Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników z zajęć i raportowania Zamawiającemu o stanie wykonywania założeń projektowych w systemie miesięcznym. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej: Zajęcia dodatkowe w przedszkolu: a) Zakup usługi edukacyjnej: język angielski - ilość godzin - 520h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, - ilość grup - 4 - 1h zajęciowa - 30 min. b) Zakup usługi edukacyjnej: rytmika - ilość godzin - 520h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, - ilość grup - 4 - 1h zajęciowa - 30 min. c) Zakup usługi edukacyjnej: gimnastyka korekcyjna - ilość godzin - 130h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, - ilość grup - 2 - 1h zajęciowa - 30 min. d) Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia artystyczne - ilość godzin - 520h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup - ilość grup - 4 - 1h zajęciowa - 30 min. e) Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia logopedyczne - ilość godzin - 520h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup - ilość grup - 4 - 1h zajęciowa - 30 min. f) Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia z psychologiem - ilość godzin - 260h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup - ilość grup - 2 - 1h zajęciowa - 30 min. g) Warsztaty dla rodziców (opiekunów prawnych) ze specjalistami - ilość godzi - 8h przypadające na każdą grupę - ilość grup - 1 - 1h zajęciowa - 45 min. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji tej części przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zajęcia odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do końca czerwca 2015r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tego terminu w wypadku, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku, gdy projekt wygeneruje oszczędności i zostaną one przeznaczone na zwiększenie liczby zajęć, a kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia uzupełniającego wymusi na Zamawiającym stosowanie ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VII SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VII SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VII SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VII SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt VII SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniami o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy - zał. nr 1 2) wykaz osób niezbędnych do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - równość szans wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 5, 3) wykaz osób niezbędnych do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - dotyczy posiadania przez kadrę kwalifikacji nie mniejszych niż te, które określił Minister Edukacji w Rozporządzeniu z dnia 12 marca 2009r. - wg załącznika nr 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 3 składa każdy z tych wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie i dokumenty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2-4 ustawy (zgodnie z pkt VII.1a-f SIWZ) skladają wszyscy ci Wykonawcy wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 30
  • 3 - Kwalifikacje - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wieliczki/Biuro Obsługi Szkół ul. Lipowa 10 19-404 Wieliczki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 14:00, miejsce: Gmina Wieliczki/Biuro Obsługi Szkół ul. Lipowa 10 19-404 Wieliczki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2013 12:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1492
24 września 2013 12:06 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [siwz_na_zajecia_911_i_zalaczniki.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 września 2013 12:05 (Marek Kowalewski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)