Wieliczki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 555.000 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczki , ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, woj. Warmińsko-mazurskie, tel. (87) 6219069, faks (87) 5214277.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 555.000 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 555.000 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2013 rok. Szczegółowe warunki zamówienia: 1). Okres kredytowania - od daty zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2022 roku. 2). Karencja w spłacie kredytu: w stosunku do odsetek - nie występuje, w stosunku do kapitału - od uruchomienia kredytu: do 15 marca 2014 roku; 3). Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy. 4). Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu. 5). Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR dla depozytów jedno-miesięcznych, powiększona o marżę banku, 6). Rok odsetkowy: o rzeczywistej liczbie dni, tj. 365 dni i 366 dni w roku przestępnym. 7). Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni. 8). Płatność odsetek następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym pierwsza płatność odsetek dokonana zostanie ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym wypłacono pierwszą transzę kredytu, kolejne miesięczne (miesiąc kalendarzowy) okresy obrachunkowe liczone są od dnia zakończenia poprzedniego okresu obrachunkowego, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu całkowitej spłaty kredytu. Wyliczenie odsetek Wykonawca doręczy Zamawiającemu minimum na 7 dni przed terminem płatności. Dla celów obliczeniowych należy przyjąć wykorzystanie w całości kredytu na dzień 31.12.2013 r. 9). Spłata kapitału – po upływie okresu karencji w ratach i okresach spłaty określonych poniżej:
w dniu 14 marca 2014 roku w kwocie 20.000 zł,
w dniu 16 czerwca 2014 roku w kwocie 5.000 zł,
w dniu 15 września 2014 roku w kwocie 3.000 zł,
w dniu 15 grudnia 2014 roku w kwocie 3.000 zł,
w dniu 16 marca 2015 roku w kwocie 7.500 zł,
w dniu 15 czerwca 2015 roku w kwocie 7.500 zł,
w dniu 15 września 2015 roku w kwocie 7.500 zł,
w dniu 15 grudnia 2015 roku w kwocie 7.500 zł,
w dniu 15 marca 2016 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 czerwca 2016 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 września 2016 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 grudnia 2016 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 marca 2017 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 czerwca 2017 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 września 2017 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 grudnia 2017 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 marca 2018 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 czerwca 2018 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 14 września 2018 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 14 grudnia 2018 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 marca 2019 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 14 czerwca 2019 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 16 września 2019 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 16 grudnia 2019 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 16 marca 2020 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 czerwca 2020 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 września 2020 roku w kwocie 12.500 zł,
w dniu 15 grudnia 2020 roku w kwocie 12.500 zł.
w dniu 15 marca 2021 roku w kwocie 30.500 zł,
w dniu 15 czerwca 2021 roku w kwocie 30.500 zł,
w dniu 15 września 2021 roku w kwocie 30.500 zł,
w dniu 15 grudnia 2021 roku w kwocie 30.500 zł,
w dniu 15 marca 2022 roku w kwocie 30.500 zł,
w dniu 15 czerwca 2022 roku w kwocie 30.500 zł,
w dniu 15 września 2022 roku w kwocie 30.500 zł,
w dniu 15 grudnia 2022 roku w kwocie 30.500 zł.
10). Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie, w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu, zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach w celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku. 11). Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 12). W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu brak dodatkowych opłat i prowizji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2022.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia przez Wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo zaświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4)
nie dotyczy
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert- dopuszczalne w formie aneksu i dotyczące zmiany harmonogramu spłaty kredytu, tj. terminu i kwoty spłaty poszczególnych rat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wieliczkach, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Wieliczkach, pok. Nr 13, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach