Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 555.000 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)

Wieliczki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 555.000 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczki , ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, woj. Warmińsko-mazurskie, tel. (87) 6219069, faks (87) 5214277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 555.000 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 555.000 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wieliczki, spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów, wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, planowanych w budżecie Gminy Wieliczki na 2013 rok. Szczegółowe warunki zamówienia: 1). Okres kredytowania - od daty zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2022 roku. 2). Karencja w spłacie kredytu: w stosunku do odsetek - nie występuje, w stosunku do kapitału - od uruchomienia kredytu: do 15 marca 2014 roku; 3). Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy. 4). Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu. 5). Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR dla depozytów jedno-miesięcznych, powiększona o marżę banku,  6). Rok odsetkowy: o rzeczywistej liczbie dni, tj. 365 dni i 366 dni w roku przestępnym. 7). Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni. 8). Płatność odsetek następować będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym pierwsza płatność odsetek dokonana zostanie ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym wypłacono pierwszą transzę kredytu, kolejne miesięczne (miesiąc kalendarzowy) okresy obrachunkowe liczone są od dnia zakończenia poprzedniego okresu obrachunkowego, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu całkowitej spłaty kredytu. Wyliczenie odsetek Wykonawca doręczy Zamawiającemu minimum na 7 dni przed terminem płatności. Dla celów obliczeniowych należy przyjąć wykorzystanie w całości kredytu na dzień 31.12.2013 r. 9). Spłata kapitału – po upływie okresu karencji w ratach i okresach spłaty określonych poniżej:

w dniu 14 marca 2014 roku w kwocie 20.000 zł,

w dniu 16 czerwca 2014 roku w kwocie 5.000 zł,

w dniu 15 września 2014 roku w kwocie 3.000 zł,

w dniu 15 grudnia 2014 roku w kwocie 3.000 zł,

w dniu 16 marca 2015 roku w kwocie  7.500 zł,

w dniu 15 czerwca 2015 roku w kwocie 7.500 zł,

w dniu 15 września 2015 roku w kwocie 7.500 zł,

w dniu 15 grudnia 2015 roku w kwocie 7.500 zł,

w dniu 15 marca 2016 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 czerwca 2016 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 września 2016 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 grudnia 2016 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 marca 2017 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 czerwca 2017 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 września 2017 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 grudnia 2017 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 marca 2018 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 czerwca 2018 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 14 września 2018 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 14 grudnia 2018 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 marca 2019 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 14 czerwca 2019 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 16 września 2019 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 16 grudnia 2019 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 16 marca 2020 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 czerwca 2020 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 września 2020 roku w kwocie 12.500 zł,

w dniu 15 grudnia 2020 roku w kwocie 12.500 zł.

w dniu 15 marca 2021 roku w kwocie 30.500 zł,

w dniu 15 czerwca 2021 roku w kwocie 30.500 zł,

w dniu 15 września 2021 roku w kwocie 30.500 zł,

w dniu 15 grudnia 2021 roku w kwocie 30.500 zł,

w dniu 15 marca 2022 roku w kwocie 30.500 zł,

w dniu 15 czerwca 2022 roku w kwocie 30.500 zł,

w dniu 15 września 2022 roku w kwocie 30.500 zł,

w dniu 15 grudnia 2022 roku w kwocie 30.500 zł.

10). Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowania poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie, w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu, zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach w celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku. 11). Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 12). W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu brak dodatkowych opłat i prowizji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia przez Wykonawców wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). 2) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej określone ustawą Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 6654 z późn. zm.). Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty a wymienionych w punkcie VI specyfikacji.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. – Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1  ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo zaświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4)

nie dotyczy

III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert- dopuszczalne w formie aneksu i dotyczące zmiany harmonogramu spłaty kredytu, tj. terminu i kwoty spłaty poszczególnych rat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wieliczkach, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Wieliczkach, pok. Nr 13, 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 53.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 sierpnia 2013 12:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1567
22 sierpnia 2013 12:12 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_12.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 sierpnia 2013 12:12 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_11.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 sierpnia 2013 12:11 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_10.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)