Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach

Dostawa opału na sezon grzewczy 2012 – 2013

Wieliczki dn. 26.09.2012 r.

G.I.271.7.2012                                                                   

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:   Dostawa opału na sezon grzewczy 2012 – 2013

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.)  Urząd Gminy w Wieliczkach  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina  Wieliczki

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Telefon: 87 621 90 60

Faks:      87 521 42 77

adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

adres poczty elektronicznej:  sekretariat@wieliczki.pl

Godziny urzędowania:  7.30  -  15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

Rodzaj zamówienia :  dostawa

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bazagmin.pl/bip_wieliczki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.

Na wniosek Dostawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Wymagane warunki Zamawiającego:

1.  Zakup wraz z dostawą około 100 t węgla kamiennego  oraz 50 t węgla ekogroszek o następujących parametrach:

Węgiel kamienny, kostka, gat. I, kaloryczność min. 27 000 kJ/kg o zawartości siarki do 0,6 % i popiołu do 7%

Węgiel ekogroszek – gat. I, kaloryczność min. 25 000 kJ/kg o zawartości siarki do 0,7 % i popiołu do 7 %
2.  Warunki płatności:  przelew, 14 dni od daty otrzymania faktury VAT

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

24311800-5  Węgiel

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

      Sezon grzewczy 2012/2013  t.j. od dnia 22. 10. 2012 do dnia 30. 04. 2013 r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wymagane jest wykazanie przez Dostawcę posiadania minimum dwa samochody samowyładowawcze do transportu  węgla.

2. Dostawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się dostawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez dostawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

Pozostałe warunki opisano w SIWZ  pkt  V

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 CENA                     100       

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:  08.  10. 2012 r. do godz. 9.00

 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  13 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia:  08.  10.  2012 r., o godz.  9.30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy  w Wieliczkach

ul. Lipowa 53

19 – 404  Wieliczki

Pokój nr  1

                        

XII. Termin związania ofertą

Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 Zamawiający nie zamierza   ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  371288-2012  Data zamieszczenia: 28 września 2012 r.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 września 2012 13:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 1479
28 września 2012 13:02 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika [siwz_opal.doc] do dokumentu.
28 września 2012 13:00 (Marek Kowalewski) - Dodanie dokumentu.