G.I.7021-2.1.2012
Wieliczki, dn. 27.03.2012 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Zakup koparko - ładowarki
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Urząd Gminy w Wieliczkach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Wieliczki
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Telefon: 87 621 90 60
Faks: 87 521 42 77
adres strony internetowej: www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl
Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Rodzaj zamówienia : dostawy
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bazagmin.pl/bip_wieliczki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 7.
Na wniosek Dostawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. .
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Wymagane warunki Zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej ( rok produkcji 2012 lub 2011).
Koparko – ładowarka kołowa musi być fabrycznie nowa, posiadać certyfikaty zgodności z normami CE oraz spełniać niżej wymienione wymagania techniczne:
Inne wymagania Zamawiającego:
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
43261000 – 0 koparki mechaniczne
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
w okresie 14 dni od daty podpisania umowy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć następujące dokumenty:
Wykaz minimum trzech wygranych przetargów w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przeglądów i napraw gwarancyjnych
2. Dostawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
Pozostałe warunki opisano w SIWZ pkt V
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA 100
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12. 04. 2012 r. do godz. 9.00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 13
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12. 04. 2012 r., o godz. 9.30
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Wieliczkach
ul. Lipowa 53
19 – 404 Wieliczki
Pokój nr 1
XII. Termin związania ofertą
Dostawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 98478-2012 Data zamieszczenia: 29.03.2012 r.
G.I.7021-2.1.2012
Wieliczki, dn. 03. 04. 2012 r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej ( rok produkcji 2012 lub 2011)
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
W załączniku nr 1 do formularza oferty: Wymagane warunki zamówienia, dopuszczamy:
Pkt 13 - Ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym nie mniej niż 225 bar
Pkt 16 - Ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości
kopania nie mniejszej niż 5800 mm wyposażone w instalację do młota hydraulicznego lub innego sprzętu
Pkt 22 - Sterowanie ramieniem koparki za pomocą dźwigni hydraulicznych lub joysticka, ładowarki za pomocą dźwigni hydraulicznych lub joysticka
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
W związku z faktem, że udzielona odpowiedź nie powoduje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
G.I.7021-2.1.2012 Wieliczki, dn. 05. 04. 2012 r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej ( rok produkcji 2012 lub 2011)
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
W załączniku nr 1 do formularza oferty: Wymagane warunki zamówienia, dopuszczamy:
Pkt 21 – Układ koparki wyposażony w hydrauliczny przesuw boczny ramienia koparki
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
W związku z faktem, że udzielona odpowiedź nie powoduje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Wieliczkach