Cofnięcie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

Wymagane dokumenty

1. Potwierdzenie dwukrotnej, w okresie sześciu m-cy interwencji policji na skutek zakłócenia porządku publicznego w miejscu sprzedaży lub najbliższej okolicy, w związku ze sprzedażą napojów alkoholowych przez daną placówkę.
2. Udowodnienie, przynajmniej jednokrotnie, sprzedaży alkoholu nieletnim lub nietrzeźwym, potwierdzonej zeznaniem na piśmie dwóch świadków, protokołem członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub pismem policji.

Miejsce złożenia dokumentów

Parter, pok. Nr 2 - Ewelina Milewska tel. 87 6219072

Termin i sposób załatwienia

1. Wydanie zawiadomienia o wszczęciu postępowania.
2. Przyjęcie wyjaśnień strony, złożone na piśmie.
3. Wydanie decyzji cofającej zezwolenie.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 147, poz. 1231 z późn. zm.)

Inne informacje

Przedsiębiorca, któremu cofnięto zezwolenie, może wystąpić z wnioskiem o ponowne wydanie zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 3 lat od dnia wydania decyzji o jego cofnięciu.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 października 2009 11:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 2934
28 czerwca 2012 10:21 (Marek Kowalewski) - Aktualizacja danych sprawy.
20 października 2009 11:01 (Marek Kowalewski) - Utworzenie sprawy.