Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy w Wieliczkach

Wymagane dokumenty

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy w Wieliczkach znajduje się pod adresem internetowym:
https://ugwieliczki.pemi.pl/


Szczegółowa instrukcja korzystania ze skrzynki w załączniku poniżej.

Miejsce złożenia dokumentów

Dokument elektroniczny można dostarczyć również osobiście w godzinach pracy Urzędu Gminy w Wieliczkach, ul. Lipowa 53:

- od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30

na następujących nośnikach danych:

a. Dyskietka 1,44 MB

b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0

c. Płyta CD-RW lub DVD

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.


Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym

2. Akceptowalne formaty załączników to:

a. DOC, RTF

b. XLS

c. CSV

d. TXT

e. GIF, TIF, BMP, JPG

f. PDF

g. ZIP

3. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 maja 2008 10:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Kowalewski
Ilość wyświetleń: 3251
18 grudnia 2008 07:56 (Marek Kowalewski) - Aktualizacja danych sprawy.
11 września 2008 08:12 (Marek Kowalewski) - Dodanie załącznika.
11 września 2008 08:12 (Marek Kowalewski) - Aktualizacja danych sprawy.